سونی به ساخت سری بازی های فعلی خود ادامه خواهد داد

تیم جدید استودیو بازی سازی سن دیگو ، در حال کار بر روی “مجموعه بازی های موجود” است و همچنین داستان هایی جدید را نیز برای نسل بعدی گیمرها طراحی خواهد کرد.
طبق اطلاعات موجود در صفحه لینکدین رئیس سابق سن دیگو استودیو ، تیم جدید سونی، مستقر در سن دیگو در تلاش است تا “مجموعه بازی های موجود را گسترش دهد”.

مایکل مامبائر تا نوامبر 2020 در PlayStation به عنوان رئیس استودیو سن دیگو کار می کرد. وی در صفحه پروفایل خود درباره جزئیات کار خود با تیم جدید سن دیگو ، می نویسد: آخرین موفقیت او ساخت یک تیم بین المللی و حرفه ای در حوزه ساخت بازی های اکشن ماجراجویی است. این تیم ،برای گسترش بازی های موجود و خلق داستان های کاملاً جدید برای نسل بعدی گیمرها با استفاده از فن آوری موتور بازی سازی اختصاصی سن دیگو ، تشکیل شده است.

سونی به ساخت سری بازی های فعلی خود ادامه خواهد داد

در مورد اینکه این بازی ها چه می توانند باشند ، مدتی است شایعاتی مبنی بر اینکه پلی استیشن در حال کار بر روی همکاری خود با Naughty Dog برای ادامه مجموعه Uncharted منتشر شده است. هیچ چیز رسمی برای تأیید اینکه این تیم سازنده جدید روی یک بازی Uncharted کار می کنند در دسترس نیست ، اما شواهد، حکایت از اتفاقات جالبی دارد …

در بخش “ویژه” پروفایل لینکدین مامبائر ، بین فیلمهای او در یک سخنرانی GDC (کنفرانس توسعه دهندگان بازی های ویدیوئی) ، یک ویدیو از RobinGaming (یک یوتیوبر پر طرفدار) است که در آن، او به ایجاد “مخفیانه” یک استودیو برای ساخت Uncharted 5 اشاره می کند. بخش “ویژه” پروفایل هر فرد، توسط خود صاحب آن پروفایل پر می شود ، بنابراین می توان نتیجه گرفت مامبائر این ویدیو را به منظور خاصی آپلود کرده است. این البته به هیچ وجه تأیید رسمی شایعه نیست.

سونی به ساخت سری بازی های فعلی خود ادامه خواهد داد

در مورد این تیم توسعه دهنده جدید ، نباید آن را با San Diego Studio ، توسعه دهنده اصلی سونی که بیشتر عمر خود را صرف ایجاد بازی های MLB The Show کرده است ، اشتباه گرفت. در عوض ، این استودیوی جدید مستقر در سن دیگو ، مجمع جدیدی است که هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

1 نظر در “سونی به ساخت سری بازی های فعلی خود ادامه خواهد داد

  1. رضا گفت:

    چه حالی میده uncharted 5 بیاد ????????????????

نظرات بسته شده اند

تمامی حقوق برای پی اس پارسی محفوظ است.