اولین بروزرسانی اساسی بازی Cyberpunk 2077 منتشر خواهد شد

یک ” آپدیت بزرگ و اساسی ” در راه است!

پس از عرضه نا امید کننده و فاجعه بار بازی سایبرپانک 2077 ، کمپانی CD Projekt Red اعلام کرده است که اولین به روزرسانی را تا 10 روز آینده منتشر می کند و در ادامه با “یک آپدیت بزرگ و اساسی در هفته های بعد” نواقص بازی را برطرف خواهد کرد.” در ویدئویی که روز چهارشنبه 24 دی 99 (13 ژانویه 2021) منتشر شد، مارچین ایوینسکی ، یکی از موسسان CD Projeck Red ، مسئولیت مشکلات بازی را به گردن گرفت و در ادامه افزود که او و اعضای هیئت مدیره “تصمیم گیرندگان نهایی” برای انتشار ناقص و پر از مشکلات بازی هستند. ایوینسکی گفت: “لطفا ، هیچ یک از اعضای تیم فنی و طراحی ما را به خاطر آنچه اتفاق افتاده است مقصر ندانید.”

Cyberpunk 2077 با مشکلات فراوان در 20 آذر 99 (10 دسامبر 2020) به بازار عرضه شد. در حالی که نسخه PC بازی عمدتاً توسط گیمرها تحسین می شد ، بازیکنان کنسول، خصوصاً آنهایی که با کنسول های نسل جدید بازی می کنند، با باگ های فراوان، مشکلات فریم ریت و بسیاری موارد دیگر روبرو شدند. یک هفته پس از انتشار بازی ، سونی سایبر پانک را از فروشگاه PlayStation حذف کرد و شروع به بازپرداخت پول افرادی کرد که بازی را خریده بودند. همچنین یکی از سرمایه گذاران CD Projekt Red از کمپانی به دلیل این عرضه فاجعه بار شکایت کرده است. اوضاع این بازی آنقدر رو به وخامت رفته است که امروز می توانید نسخه PC بازی را تقریباً با نصف قیمت خریداری کنید.

اولین بروزرسانی اساسی بازی Cyberpunk 2077 منتشر خواهد شد

در ویدئوی پنج دقیقه ای منتشر شده ، ایوینسکی گفت که “علی رغم نتایج خوب در PC ، نسخه کنسولی Cyberpunk 2077 از استاندارد کیفی مورد نظر ما برخوردار نیست. من و کل تیم مدیریت از این بابت بسیار متاسفیم. ” ایوینسکی در ادامه به دست کم گرفتن حجم کار برای ساختن چنین بازی گسترده ای و همچنین مشکلات دورکاری به دلیل شیوع ویروس کرونا اشاره کرد. وی گفت: “ما واقعاً معتقد بودیم كه در روزهای آخر کار را تحویل خواهیم داد.”

CD Projekt Red در سایت خود در پاسخ به تفاوت چشمگیر بین نسخه PC بازی و نسخه کنسول ، گفت : که این مشکل کار ما را سخت تر می کند ، ابتدا می خواستیم بازی را در رایانه های شخصی به بهترین نحو ممکن ارائه دهیم و سپس آن را روی کنسول ها، مخصوصاً کنسول های نسل قبل، تنظیم کنیم، این فرض اصلی ما بود. در ابتدا با اینکه ما از تفاوت سخت افزاری کنسول و PC اطلاع داشتیم، همه چیز آنچنان دشوار به نظر نمی رسید ، اما در نهایت زمان ثابت کرد که ما این مشکل را دست کم گرفته ایم. ”

در ادامه، CD Projekt Red اعلام کرده است که “متعهد به رفع مشکلات و باگ های بازی است و به کار خود ادامه خواهد داد و بازی را از طریق به روزرسانی های آینده بهبود می بخشد تا مطمئن شوید در هر سیستم عاملی از بازی لذت می برید” . این کار ظاهراً بر روی زمان عرضه DLC رایگان بازی که برای امسال برنامه ریزی شده است نیز تأثیر خواهد گذاشت. این شرکت سازنده گفته است “که اولویت ما کار بر روی مهمترین اصلاحات و به روزرسانی ها است، پس از آن DLC رایگان را منتشر خواهیم کرد، در ماه های آینده در مورد آن چیزهای بیشتری خواهیم گفت.” تیم سازنده همچنین علیرغم ماه ها تاخیر و بحران برای انتشار بازی ، بیان کرده است قصد دارد این بروزرسانی ها را بدون اضافه کاری “اجباری” انجام دهد و اضافه کرده است “جلوگیری از ایجاد مشکل در پروژه های آینده از اولویت های اصلی ماست.”

اولین بروزرسانی اساسی بازی Cyberpunk 2077 منتشر خواهد شد

در مورد بازگشت بازی به ویترین فروشگاه های دیجیتال ، CD Projekt Red می گوید که “در حال اصلاح و به روزرسانی است و با سونی همکاری می کند تا Cyberpunk 2077 را در اسرع وقت به فروشگاه PlayStation برگرداند.”

1 نظر در “اولین بروزرسانی اساسی بازی Cyberpunk 2077 منتشر خواهد شد

  1. کیوان گفت:

    بلاخره خدا کنه درست شه

نظرات بسته شده اند

تمامی حقوق برای پی اس پارسی محفوظ است.