بازی های تاخیر خورده 2021

بازی های تاخیر خورده 2021

تاخیر افتادن در زمان عرضه بازی های مختلف امری طبیعی در دنیای گیم است به خصوص که در دو سال اخیر با همه گیری ویروس کرونا عملکرد بسیاری از شرکت ها و سازنده ها تا حدود زیادی متوقف شد و نتیجه ی آن تاخیر در بازی های سال 2020 بود اما ظاهرا اثرات واقعی تعطیلی ها برای بازی های مورد انتظار 2021 بوده است و قصد داریم بیستی از بازی های تاخیر خورده 2021 و 2022 را ارائه دهیم.

بازی Thymesia:

بازی Thymesia یکی از بازی های مورد انتظار امسال بود که متاسفانه به دلایل نامعلومی انتشار آن برای ps5 و xbox تا سال 2022 تاخیر خورده است.این بازی در سبک محبوب Hack and Slash با تم دارک،سنگین و وحشیانه دارد و شاید بتوان گفت از نظر فضاسازی مخاطب را یاد دارک سولز و بلاد بورن می اندازد.به هر جهت به نظر می آید سیستم مبارزه سرعتی و خشن همراه با خونریزی های زیاد به طور راضی کننده ای طراحی شده و شاید ارزش صبر کردن را داشته باشد.

thymesia از بازی های تاخیر خورده 2021

بازی Overwatch 2:

به نظر می رسد که فاصله بین دو نسخه بازی overwatch به هفت سال خواهد رسید.به گفته بلیزارد این بازی برای ساپورت ها و حمایت های بیشتر برای بعد از عرضه بازی و همچنین ارتقا ویژگی های بازی و جذاب کردن بخش مولتی پلیر آن به طوری که بتواند با نسخه اول این فراچایز رقابت کند تصمیم به تاخیر در عرضه این بازی گرفته است.

over watch 2 تاخیر خورد

دیابلو 4

دیابلو هم از بازی های مورد انتظاری است که فاصله عرضه آن با نسخه ی قبلی فاصله ی زیادی افتاده است.تقریبا هر چه که در باره ی اورواچ 2 گفتیم برای این بازی نیز صدق می کند و دیابلو نیز از بازی های تاخیر خورده 2021 خواهد بود.

دیابلو 4تاخیر خورده است

بازی Pragmata

این بازی نیز یک بازی ماجراجویی شبیه به بازی Death Stranding است که قرار بود Capcom آن را در سال 2022 منتشر کند که ظاهرا شدنی نیست و این کمپانی اعلام کرده که پراگمتا تا 2023 تاخیر خورده است.

بازی Pragmata تاخیر خورده

Metal Hellsinger:

بازی متال هلسینگر یک بازی شوتر اول شخص است که بازیکن را ناخودآگاه یاد بازی محبوب دوم می اندازد.این بازی بر مبنای موسیقی و ریتم طراحی شده و شاهد حضور وکالیست های معروف خواهیم بود.

متاسفانه این بازی نیز تا سال 2022 تاخیر خورده است ولی امیدواریم که ارزش صبر کردن را داشته باشد.

بازی های تاخیر خورده 2021: متال هلسینگر

بازی اسکورن

اسکورن نیز از بازی هایی است که به شدت مورد انتظار طرفداران ایکس باکس است اما متاسفانه تاخیر خورده است.پیش تر در پستی مقصلا به خبر تاخیر این بازی پرداختیم و حتی می توانید گیم پلی بازی Scorn را هم مشاهده فرمایید.

بازی هایی که گفته شد مهم ترین بازی های تاخیر خورده 2021 بودند اما باز هم بازی های دیگری نیز وجود دارند که سر زمان مقرر خود منتشر نخواهند شد.

نظر شما کاربران پی اس پارسی چیست؟به نظر شما تاخیرهای زیاد اخیر در بازی ها توجیه پذیر است یا خیر؟به نظر شما چرا سازندگان نمی توانند برنامه ریزی درستی برای انتشار بازی های بدون باگ و کاملا سالم داشته باشند؟نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تمامی حقوق برای پی اس پارسی محفوظ است.