ریلیز Call of duty vanguard و حواشی اتفاق افتاده در هفته های اخیر

عرضه Call of duty vanguard

پس از هفته‌ها انتظار و جنجال Activision با تیتری از عرضه نسخه جدید بازی call of duty با عنوان vanguard در ماه نوامبر خبر داد. داستان بازی vanguard به جنگ جهانی دوم برمیگردد.همانطور که انتظار می‌رفت Sledgehammer رسما از نسخه بعدی call of duty با معرفی vanguard رونمایی کرد ، این بازی نیز همانند سایر نسخه های بازی call of duty در سبک شوتر است شامل یک قسمت single player با الهام تاریخی و قسمت multiplayer که شامل warzone و zombies میشود خواهد بود.

حواشی اخیر Call of duty vanguard

این خبر در حالی منتشر شد که شرکت

Activision blizzard و به ویژه توسعه دهنده Over Watch Blizzard به علت رواج فرهنگ آزار و اذیت اجتماعی مورد انتقاد شدید قرار گرفته است و با شکایت ایالت کالیفرنیا مواجه شده است. بعد از این اتفاق کارکنان این مجموعه ‌ها دست به اعتراض و راهپیمایی زدند چندین توسعه‌دهنده برجسته Blizzard از جمله J.Allen Brack این استودیو را ترک کردند.
Aaron Halon سرپرست استودیو Sledgehammer هفته گذشته در نشستی که با مطبوعات داشت بیانیه‌ای در مورد این وضعیت داد و گفت: این اتفاقات و داستان ها به سادگی باعث ویرانی میشوند. ما عاشق ساختن بازی هستیم .

این شغل زندگی ماست و ما آن را دوست داریم. اما مهمتر از آن همه ما در اینجا با یکدیگر و برای هم دیگر چه در مواقعی خوب و چه در مواقعی بد کار می کنیم. بنابر این به نمایندگی از Sledgehammer Games و همه‌ تیمی که از call of duty vanguard حمایت میکنند، آزار و اذیت از هر نوع با آنچه که ما به عنوان یک تیم و استودیو پایبند آن هستیم در تضاد است.همه افراد جدا از عنوان،نقش،گرایش،جنسیت و یا قومیت خود سزاوار و شایسته‌ی برخورد با عزت،احترام و براری هستند.

Activision

Aaron Halon در ادامه اینطور گفت که ما نمی‌توانیم در مورد این شکایت نظری بدهیم، آنچه میتوانیم بگوییم این است که به عنوان یک تیم متحد اطمینان حاصل کنیم که همه‌ی اعضای تیم احساس امنیت و احترام می‌کنند. بنابراین لطفاً این را بدانید که این افکار و کارها در صدر ذهن ما قرار دارد و به همین شکل ادامه خواهد داشت.

مود های بازی Call of duty vanguard

بخش single player بازی Call of duty vanguard

پخش اصلی و مهم بازی Call of duty vanguard قسمت single player آن است که بر نیروهای ویژه تمرکز دارد و از دیدگاه های مختلفی روایت می شود. علاوه بر تیم داستانی Sledgehammer نویسنده sci-fi ،Tochi Onyebuchi نیز بر روی داستان کار می‌کند.
Sledgehammer می‌گوید که سیر داستان ناگفته‌هایی از قهرمانان چند ملیتی است که task force را تشکیل میدهند. شخصیت های بازی الهام گرفته شده از شخصیت های دنیای واقعی هستند،مانند Lt.Polina Petrova که از یک تک تیرانداز شوروی به نام Lyudmila Pavlichenko که به Lady Death مشهور است الهام گرفته شده.

بخش Multiplayerو Zombies بازی Call of duty vanguard

Multiplayer بازی vanguard شامل 20 نقشه ارائه شده و مود های بازی شاملChampion hill که در آن بازیکنان به دوئل‌های انفرادی یا در تیم های دو یا سه نفره می‌پردازند. همچنین یک مود Zombies که توسط استودیو Black ops ساخته شده و با داستان Undead از بازی Black ops cold war مرتبط است در این بازی ارائه شده است.

Call of duty vanguard

همزمان با ریلیز vanguard مپ جدید وارزون رونمایی میشود

در همین زمان Raven Software در حال توسعه و ساخت نقشه بازی Vanguard برای Battle Royal warzone است. به گفته Activision نقشه جدید در اواخر سال میلادی با سیستم جدید Anti-cheat راه اندازی و ارائه می شود. Activision این کراس اوور را به عنوان یک متاورس کاملاً جدید که Vanguard ، Black ops cold war و Modern war fare را به یکدیگر متصل می‌کند توصیف کرده.
Call of duty vanguard در پنجم نوامبر برای PS4 ، PS5 ، Xbox one ، Xbox series x/s و PC عرضه می شود.

 

تمامی حقوق برای پی اس پارسی محفوظ است.