کاراکتر Predator به فورتنایت اضافه شد

شخصیت Predator که اولین بار در فیلم Predator در سال 1987 به دنیا معرفی شد ، جدیدترین کاراکتر اضافه شده به بازی Fortnite است. Epic Games چهارشنبه اعلام کرد که Predator اکنون در Fortnite به عنوان بخشی از قسمت دوم فصل پنجم بازی در دسترس است.

 

 

بازیکنان می توانند با باز کردن آیتم های Battle Pass ، اسکین Predator را بدست آورند و با تکمیل ماموریت های Jungle Hunter لوازم جانبی اضافی مربوط به Predator را به لیست آیتم های خود اضافه کنند. این لوازم شامل لباس Predator با سیستم Bio-helmet ، اسپری Heat Vision Hunter ، بنر و ایموت اختصاصی می شود.

Predator به عنوان بخشی از خط داستانی Zero Point به لیست شخصیت های مهمان Fortnite اضافه شده است. از شروع Zero Point در فورتنایت شخصیت های مشهور زیادی از جمله کریتوس (کاراکتر اصلی سری God of War) ، دین جارین و گروگو (شخصیت های سریال Mandalorian)، دریل دیکسون و میشون (شخصیت های سریال Walking Dead) به این بازی اضافه شده اند.

چند سال گذشته برای Predator سال های شلوغی بوده است. این موجود فضایی در Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands و Mortal Kombat X و Archie Comics حضور داشته است. Predator همچنین در سال 2020 با بازی اختصاصی خود به نام Predator: Hunting Grounds و یک فیلم دیگر به نام The Predator در سال 2018 مهمان خانه های ما بوده است. همچنین یک فیلم جدید Predator با کارگردانی Dan Trachtenberg در دست ساخت است تا این شکارچی بی رحم همچنان به شکار انسان ها ادامه دهد.

تمامی حقوق برای پی اس پارسی محفوظ است.