هر آنچه از سریال The Last Of Us می‌دانیم

شبکه‌ی HBO ناشر سریال های موفقی مثل بازی تاج و تخت (Game of Thrones) و چرنوبیل (Chernobyl) در همکاری با ناتی داگ (Naughty Dog) شرکت سازنده‌ی بازی لست آف آس (The Last Of Us) تصمیم به ساخت سریالی با اقتباس از مجموعه‌ی لست آف آس گرفتند. در حالی که پارت دوم بازی لست آف آس تا حدی میان طرفداران عامه پسند به دلیل داستان متفاوتی که داشت دو دستگی ایجاد کرد؛ قسمت اول این بازی تقریبا در تمام دنیا مورد پسند واقع شد. داستان بسیار دراماتیک و احساسی بازی باعث شد تا سازندگان ساخت پروژه‌ی تلویزیونی اقتباسی را آغاز کنند. در این مطلب، تمام اطلاعاتی که از این پروژه در اختیار داریم را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

تیم سازندگان:

هر آنچه از سریال The Last Of Us می‌دانیم

سمت راست تصویر نیل دراکمن (Neil Druckmann) را مشاهده می‌کنید، معاون ارشد شرکت ناتی داگ (Naughty Dog) که تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی بخش اعظمی از این پروژه را به عهده دارد؛ او طی سالها ثابت کرده در کار خود به شدت مهارت دارد.

سمت چپ تصویر هم کریگ مازین (Craig Mazin) را مشاهده می‌کنید، او را به واسطه‌ی کارگردانی سریال فوق العاده ی چرنوبیل می‌شناسید؛ او در این سریال ثابت کرد یکی از بهترین سریال سازان حال حاضر است. در پروژه‌ی لست آف آس، او هم کنار دراکمن در تمام جوانب کار دست خواهد داشت.

بازگشت آهنگساز: گوستاوو سانتالایا (Gustavo Santaolalla) آهنگساز هر دو قسمت از مجموعه بازی های لست آف آس، برای این سریال برگشته تا بار دیگر بینندگان را محو در موسیقی روح نواز خود کند.

 

بازیگران:

هر آنچه از سریال The Last Of Us می‌دانیم

سمت چپ تصویر پدرو پاسکال (Pedro Pascal) را مشاهده می کنید، بازیگری کاربلد و با تجربه که او را بیشتر با سریال مندلورین (Mandalorian) و سریال نارکو ها (Narcos) می‌شناسید. با اطمینان کامل می‌گویم که او شخصیت جوئل را به نحو احسنت بازی خواهد کرد. در مورد بازیگر شخصیت الی اما موضوع متفاوت است.

سمت دیگر تصویر بلا رمزی (Bella Ramsey) را مشاهده می‌کنید، بازیگری تازه‌کار و به مراتب بی‌تجربه؛ چهره ی او شاید به دلیل نقشی که در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) ایفا کرده است برای شما آشنا باشد. در مورد اینکه نقش آفرینی او، چطور روی شخصیت الی خواهد نشست هیچ نظری به دلیل تجربه ی کم او نمی‌توان داشت؛ اما یک چیز کاملاٌ روشن است، او تمام تلاش خود را برای ایفای این نقش خواهد کرد.

 

داستان و شخصیت ها:

هر آنچه از سریال The Last Of Us می‌دانیم

داستان این سریال مثل بازی‌ها حول محور دو شخصیت جوئل و الی می‌چرخد؛ دراکمن در مصاحبات خود اعلام کرده است که سریال، داستان بازی اول را پوشش خواهد داد. اما اینکه فصل‌های آینده ی این سریال ساخته شوند و در آنها به قسمت دوم بازی هم پرداخته شود هنوز نامعلوم است.

شخصیت های تامی،مارلین،رایلی،تس و… هم به احتمال قوی در سریال حضور خواهند داشت؛ اما بازیگران آنها هنوز نامشخص هستند.

 

تاریخ انتشار و شروع فیلمبرداری:

هر آنچه از سریال The Last Of Us می‌دانیم

فیلمبرداری این سریال، همزمان با شروع فصل تابستان آغاز خواهد شد. به دلیل وجود ویروس کرونا و شرایطی که با خود به همراه دارد؛ به طور قطع مراحل تولید پروژه بیشتر از حد معمول طول خواهد کشید. طبق پیش بینی ما، فیلمبرداری سریال تا تابستان 2022 به طول خواهد انجامید، سپس تدوین و مراحل انتهایی تولید پیش خواهد رفت تا اینکه بالاخره اواخر سال 2022 یا زمستان 2023، سریال لست آف آس در دسترس مخاطبین قرار بگیرد.

تمامی حقوق برای پی اس پارسی محفوظ است.