نقد و بررسی Ghost of Tsushima

در این بخش با نقد و بررسی اختصاصی همراه پی اس پارسی باشید!

 

لذت تجربه ی یک سامورایی،در دستان شما:

نقد و بررسی Ghost of Tsushima

در این بازی شما با جین ساکای همراه می شوید تا جزیره ی سوشیما را از چنگ ارتش مغول نجات دهید.در قامت یک سامورایی بجنگید و قدم به قدم دشمنانتان را از پا در بیاورید. شمشیر کاتانای خود را با افتخار علیه مغول ها استفاده کنید و یا با مخفی کاری در تاریکی کار خود را انجام دهید و به شبح سوشیما تبدیل شوید.

 

جهانی خیره کننده و زیبا:

نقد و بررسی Ghost of Tsushima

محیط این بازی کل جزیره ی سوشیما را با مناطق متنوع و خاصش در برمی گیرد،از مناطق ساحلی و گل زار ها،تا مناطق برفی و جنگلی.

تنوع زیاد و کیفیت بالای محیط بازی،باعث شده تا سونی بار دیگر قدرت کنسول خود را به رخ بکشد.در جهان خارق العاده ی این بازی غرق شوید و بگذارید جین ساکای و مردم جزیره ی سوشیما؛تجربه ای تکرار نشدنی را برایتان به ارمغان بیاورند.

گیم پلی متفاوت و نوآورانه که در هیچ بازی دیگری یافت نخواهد شد:

نقد و بررسی Ghost of Tsushima

گیم پلی این بازی،روان و رضایت بخش است.وجود تنوع در نحوه ی انجام دادن مراحل مختلف باعث می شود که هر مرحله ی فرعی یا اصلی حس متفاوتی داشته باشد و خسته کننده نشود.فعالیت هایی مانند اکتشاف محیط بازی،نبرد های گوناگون و صحنه های سینماتیک بی نظیر گوست آف سوشیما همواره شما را سرگرم کرده و به وجد می آورد.

 

روایت و شخصیت پردازی قوی داستان:

نقد و بررسی Ghost of Tsushima

داستان حماسی و پرهیجان این بازی به طور قطع یکی از بهترین روایت های تاریخ صنعت بازی ها است.فضای داستان به شدت عمیق و شخصیت ها دوست داشتنی و باورپذیرند.قدرت روایت قوی این بازی فقط به داستان اصلی بسنده نمی کند و تقریبا تمام مراحل فرعی هم سرگرم کننده و جذاب طراحی شده اند.جین ساکای مدام در دو راهی شرافت یا آزادی به هر نحو،محکوم به انتخاب است.آیا شرافت را کنار گذاشته و با هر روشی جزیره ی سوشیما را نجات می دهد؟یا به عقاید یک سامورایی پایبند مانده و مبارزه می کند؟

 

موسیقی متن فوق العاده:

نقد و بررسی Ghost of Tsushima

آهنگسازان این بازی شیگرو اومه بایاشی،و ایلان اشکری کار خود را به نحو احسنت انجام داده اند و باعث شده اند تا تاثیرگذاری این بازی دو چندان شود.همچنین شما در بازی می توانید با نواختن فلوت خود آب و هوای بازی را تحت تاثیر قرار دهید!

 

شرکت sucker punch و ادای دینی به فیلمساز افسانه ای:

نقد و بررسی Ghost of Tsushima

شرکت ساکرپانچ سازنده ی این بازی اعلام کرده است که در بسیاری از نقاط این بازی،از فیلمساز افسانه ای ژاپنی آکیرا کوروساوا الهام گرفته است؛مانند دوئل های متعدد بازی یا نحوه ی برقراری دیالوگ در صحنه های سینماتیک.

 

حرف آخر:

نقد و بررسی Ghost of Tsushima

گوست آف سوشیما مجموعه ای کامل از گیم پلی،گرافیک،داستان و موسیقی است که در بازی های زیادی مشاهده نمی شود.تمام انتظارات شما از یک بازی داستانی تک نفره با جهانی باز در گوست آف سوشیما برآورده می شود.

منتظر مطالب خاص و متنوع در مورد این بازی باشید.

تمامی حقوق برای پی اس پارسی محفوظ است.