موج بن شدن افراد در Warzone ادامه دارد

بازی پر طرفدار سبک بتل رویال (Battle Royale) شرکت اکتیویژن (Activision) و سری Call of Duty یعنی Call of Duty Warzone این روز ها میلیون ها کاربر را به خود جذب کرده است و یکی از محبوب ترین بازی های سبک شوتر آنلاین محسوب می شود.

اواخر دی ماه سال گذشته، شرکت Raven Software، یکی از زیرمجموعه های کمپانی اکتیویژن اعلام کرد که 60,000 اکانت متقلب از بازی وارزون حذف شده اند. گویا افراد از انواع و اقسام روش ها استفاده کرده اند تا قوانین بازی را دور زده و بر بقیه ی بازیکنان برتری ناجوانمردانه ای پیدا کنند. این شرکت تصمیم گرفت تا روز به روز افراد بیشتری را از بازی حذف کند تا محیطی امن تر و خالی از هرگونه متقلب یا هکر به کاربران ارائه کند.

امواج بن شدن اکانت ها با یک موج 13,000 نفره در اسفند ماه ادامه پیدا کرد؛ تا اینکه امروز 15,000 کاربر برای همیشه از بازی حذف شدند. تعداد کل اکانت های بن شده ی بازی وارزون از روز شروع بازی تا به الان به 300,000 نفر رسیده است.

همچنین شرکت Raven Software اعلام کرده است که به کار خود ادامه خواهد داد و هر روز متقلبین بیشتری را از بازی کنار خواهد گذاشت تا محیطی کاملاٌ پاک و امن را به بازیکنان عرضه کند و آنها را بدون هیچ نگرانی مثل همیشه سرگرم کند.

تمامی حقوق برای پی اس پارسی محفوظ است.