مهم ترین عناوین بازی در سال 2021

با عرضه نسل نهم کنسول های بازی در اواخر سال 2020، این انتظار می رود که بازی های جذاب و با کیفیتی در سال جدید منتشر شوند. کمپانی Ubisoft با نسخه بازسازی شده شاهزاده ایرانی و چندین بازی جذاب دیگر از جمله Farcry 6 حضور پر رنگی را در بازار امسال خواهد داشت. طرفداران بازی رزیدنت اویل منتظر ارائه قسمت جدید بازی محبوبشان هستند. نسخه جدید بازی هیتمن نیز امسال منتشر خواهد شد و باید دید داستان مامور 47 بار دیگر علاقه مندان به این بازی را غافلگیر خواهد کرد یا خیر.

در این مطلب می خواهیم لیستی از مهم ترین بازی هایی که قرار است در سال 2021 منتشر شوند را به همراه اطلاعاتی از بازی و زمان انتشار آنها در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

بازی Farcry 6

مهم ترین عناوین بازی در سال 2021

قسمت ششم بازی پر طرفدار Farcry در ماه مارس سال 2021 توسط کمپانی Ubisoft به بازار عرضه خواهد شد.این بازی توسط Ubisoft Toronto ساخته شده و برای کنسول های بازی PS4 ، PS5 ، Xbox One و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد.این بازی در ژانر اکشن و شوتر اول شخص است.داستان بازی در یک جزیره خیالی به نام یارا دنبال می شود که در آن جامعه به دنبال قیام و سرنگونی دیکتاتور حاکم به نام آنتون کاستلیو هستند.شما در این بازی باید به کمک اهالی جزیره انقلاب کرده و آزادی خود را به دست آورید. نکته جالب این بازی حضور Giancarlo Esposito در نقش آنتون کاستلیو می باشد. Giancarlo Esposito به خاطر نقش آفرینی در شخصیت گاس فرینگ در سریال پرطرفدار بریکینگ بد شناخته شده است.

بازی HITMAN 3

مهم ترین عناوین بازی در سال 2021

بازی Hitman lll در تاریخ 20 ژانویه سال 2021 منتشر خواهد شد. کمپانی IO Interactive مسئولیت ساخت و عرضه آن به بازار را بر عهده دارد.این بازی در فضای مخفیانه و اکشن تک نفره دنبال می شود. Hitman lll برای کنسول های PS4 ، PS5 ، Xbox One و Xbox Series X/S منتشر خواهد.داستان بازی در ادامه داستان دو نسخه قبلی است و در آن مامور 47 بار دیگر به تلاش برای از بین بردن جنایت کاران می پردازد.در این نسخه روشهای متنوعی برای بیهوش کردن و کشتن اهداف طراحی شده است و همچنین نقشه بازی در مقایسه با نسخه های قبلی جزییات بیشتری دارد و بزرگتر است.

بازی Deathloop

مهم ترین عناوین بازی در سال 2021

بازی Deathloop در تاریخ 21 می سال 2021 توسط Bethesda Softworks منتشر خواهد شد.ساخت این بازی توسط کمپانی Arkane Studios انجام شده است و در سبک ماجراجویی و اکشن دنبال می شود. بازی Deathloop برای کنسول PS5 منتشر خواهد شد. داستان بازی در جزیره ای به نام بلک ریف روایت می شود که در یک حلقه زمانی گیر کرده است.زمان در این بازی مدام تکرار می شود و در آن دو شخصیت به نام های کولت و جولیانا حضور دارند.کولت میخواهد این چرخه تمام شود و جولیانا ازین چرخه زمانی محافظت می کند.

بازی Resident Evil Village

مهم ترین عناوین بازی در سال 2021

هشتمین قسمت از مجموعه بازی رزیدنت اویل با عنوان Resident Evil Village در سال 2021 توسط کمپانی CAPCOM به بازار عرضه خواهد شد.این بازی در سبک اکشن ترسناک و ماجراجویی دنبال می شود.این بازی برای کنسول های PS4 ، PS5 ، Xbox One و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد. داستان بازی در روستایی برفی و ترسناک اتفاق می افتد و شما در نقش Ethan Winters بازی می کنید.در این قسمت گرگینه ها هم حضور دارند و قرار است کار را برای Ethan Winters دشوار کنند.

بازی Prince of Persia: The Sands of Time

مهم ترین عناوین بازی در سال 2021

بازی Prince of Persia: The Sands of Time در تاریخ 18 مارس سال 2021 توسط کمپانی Ubisoft روانه بازار خواهد شد.این بازی که ساخت آن نیز توسط Ubisoft انجام شده در سبک ماجراجویی اکشن دنبال می شود. این بازی برای کنسول های PS4 ، PS5 ، Xbox one و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد که نسخه بازسازی شده Prince of Persia: The Sands of Time است و می تواند برای طرفداران این بازی جذاب باشد. حل معما های رمزآلود، داستان بازی و فضای خاص بازی شاهزاده ایرانی از ویژگی های محبوب این بازی به شمار می روند

بازی Skull And Bones

مهم ترین عناوین بازی در سال 2021

این بازی در تاریخ 18 مارس سال 2021 توسط کمپانی Ubisoft منتشر خواهد شد.بازی توسط کمپانی Ubisoft ساخته شده و در سبک اکشن تاکتیکی دنبال می شود. شما می توانید در بخش چند نفره هم بازی کنید و به رقابت با دوستان خود بپردازید. بازی برای کنسول های PS4 ، Xbox one منتشر خواهد شد.داستان بازی درباره سرقت از کشتی های دیگر است و راه های متنوعی برای انجام این کار طراحی شده است.شما می توانید با قدرتمند کردن خود حاکم اقیانوس شوید و با توپ های قدرتمند و افزایش جیره غذایی از خود محافظت کنید.سکان کشتی در اختیار شماست و میتوانید حالت کشتی را در موقعیت های مختلف مثل جنگ و یا تعقیب و گریز تغییر دهید و از کشتی رانی در اقیانوس لذت ببرید.

بازی Werewolf: The Apocalypse – Earthblood

مهم ترین عناوین بازی در سال 2021

این بازی در تاریخ 4 فوریه سال 2021 توسط کمپانی Nacon منتشر خواهد شد.بازی توسط کمپانی Cyanide ساخته شده و در ژانر اکشن ترسناک دنبال می شود. بازی برای کنسول های PS4 ، Xbox one منتشر خواهد شد. شخصیت اصلی این بازی Cahal نام دارد که یک گرگینه است و شما در این نقش بازی خواهید کرد.Cahal در حال مبارزه با شرکتی به نام Endorn است که قصد تخریب محیط زیست را دارد.Cahal می تواند هم در قالب انسان و هم در قالب یک گرگ ظاهر شود.

بازی The Medium

مهم ترین عناوین بازی در سال 2021

این بازی در تاریخ 28 ژانویه سال 2021 توسط کمپانی Bloober Team روانه بازار خواهد شد.کمپانی Bloober Team مسئولیت ساخت این بازی را نیز بر عهده دارد.بازی در سبک روانشناختی و وحشت دنبال می شود. بازی برای کنسول Xbox Series X/S منتشر خواهد شد.شما در این بازی به صورت سوم شخص بازی را انجام می دهید.بازی درباره شخصیتی به نام ماریان است که می تواند به قلمرو ارواح وارد شود و با استفاده از این ویژگی دشمنانش را از بین ببرد.

بازی Little Nightmares II

مهم ترین عناوین بازی در سال 2021

بازی Little Nightmares II در تاریخ 23 بهمن (11 فوریه) برای ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد.در قسمت اول شخصیت Six موفق به فرار می شود و وارد دنیای جدیدی می شود.یک شخصیت جدید با نام Mono به بازی ملحق شده که Six را در بازی همراهی خواهد کرد.

این بازی در تاریخ 11 فوریه سال 2021 توسط کمپانی Bandai Namco روانه بازار خواهد شد.مسئولیت ساخت بازی بر عهده کمپانی Tarsier Studios بوده وبازی در ژانرماجراجویی ترسناک دنبال می شود. این بازی برای کنسول های PS4 ، PS5 ، Xbox One و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد.داستان این بازی در ادامه قسمت اول آن است و به شخصیت six می پردازد. در قسمت اول شخصیت Six موفق به فرار می شود و وارد دنیای جدیدی می شود.یک شخصیت جدید با نام Mono به بازی ملحق شده که Six را در بازی همراهی خواهد کرد.

تمامی حقوق برای پی اس پارسی محفوظ است.