محبوب ترین بازی های PS5 در یک سال اخیر به مناسبت تولد یک سالگی این کنسول

محبوب ترین بازی های PS5

به مناسبت تولد یک سالگی پلی استیشن 5،سونی توسط یک پست در وبسایت خود اطلاعاتی در مورد این کنسول از جمله محبوب ترین بازی های PS5 انتشار داد.طبق اعلام رسمی بیش از 360 بازی PS5 در طول یک سال برای این کنسول عرضه شده و بیش از 4.5 میلیارد ساعت بازی توسط بازیکنان انجام شده است.سونی اعلام کرد که عرضه پلی استیشن 5 موفق ترین عرضه کنسول بازی بوده و در برنامه های خود عرضه بازی های بیشتری برای ps5 در نظر گرفته است.

در ادامه به بازی هایی که بیشترین زمان بازی برا به خود اختصاص داده اند اشاره کرد که در صدر آنها می توان فورتنایت،COD:COLD WAR و فیفا 21 را نام بردودر ادامه لیست کامل این بازی ها را مشاهده می کنیم.

لیست محبوب ترین بازی های PS5

1-فورتنایت:

امروزه کمتر کسی وجود دارد که نام فورتنایت را نشنیده باشد.فورتنایت یک بازی بتل رویال است که سال 2017 عرضه شد و بیش از 350 میلیون بازیکن فقط در تاریخ می 2020 ثبت کرده است و اگر از جوایز و رکورد هایی که این بازی زده است صرف نظر کنیم،می توانیم به دست آورد آن یعنی محبوب ترین بازی PS5 اشاره کنیم.

محبوب ترین بازی ps5 : فورتنایت

2-Call of Duty Black Ops:Cold War:

نا خود آگاه وقتی صحبت از کال آف دیوتی می شود،ذهن گیمرهای قدیمی آن هارا به گذشته و نسخه های نوستالژیک و جذاب Modern Warfare و Black Ops می برد.این بازی همچنان بین گیمرها محبوب است و بازی نسبتا جدید آن با عنوان COD: Cold War دومین بازی از محبوب ترین بازی های PS5 است.

بهترین بازی های ps5

3-فیفا 21:

شاید برایتان جالب باشد که خیلی از افراد به خصوص ایرانی ها فقط برای بازی های فوتبال اقدام به خرید PS5 می کنند.از این رو فیفا 21 جزو سه بازی برتر پلی استیشن 5 در یک سال اول عرضه این کنسول است.البته اگر محصول جدید کونامی با نام eFootball موفق ظاهر می شد،می توانست رقابت تنگاتنگی در لیست محبوب ترین بازی های PS5 با فیفا 21 داشته باشد اما متاسفانه این اتفاق نیوفتاد.

سوین بازی محبوب PS5 :فیفا 21

4-NBA 2K21:

چهارمین بازی لیست یکی از محبوب ترین بازی ها در خارج از کشور است که در ایران نیز طرفداران خود را دارد.این بازی نیز بازی ورزشی در رشته بسکتبال است که ساعت های زیادی را از بازیکنان جهان به خود اختصاص داده است.

بازی بسکتبال NBA 2K21 از بازی های ps5

5-اساسین کرید والهالا:

با اینکه در رسانه های فعال بازی می بینیم که خیلی از گیمرها نسخه های قدیمی Assassin’s Creed را می پسندند،اما طبق آمار بازی جدید این فرانچایز از محبوب ترین بازی های PS5 محسوب می شود و این بازی یکی از موفق ترین بازی ها در بین نسخه های جدید اساسینز کرید است.

پنجمین بازی برتر PS5

6-Destiny 2:

بازی دستینی 2 از سال 2017 عرضه شده است و به دلیل جذابیت بازی هنوز هم بین پلیرها محبوبیت بالایی دارد.اگر موفق به تجربه این بازی نشده اید می توانید بازی را به صورت رایگان روی PS5 خود تهیه کنید.بخش آنلاین Destiny 2 به شدت وسیع است و پلیرهای فعال زیادی دارد و به همین دلیل جزو لیست محبوب ترین بازی های PS5 قرار گرفته است.

دستینی 2 از محبوب ترین بازی های PS5

7- MLB THE SHOW 21

بازی ورزشی در رشته بیسبال که بیشتر در سطح جهانی طرفدار دارد و در ایران شاهد استقبال آنچنانی از این بازی نیستیم،توانسته رتبه هفت از بین برترین بازی های کنسول پلی استیشن 5 را از آن خود کند.

8-Marvel’s Spider Man: Miles Morals

بازی مرد عنکبوتی جدید و انحصاری سونی است که از لحاظ گیم پلی مشابه با بازی قبلی آن این سری است.اسپایدرمن سال 2018 یکی از بهترین بازی های سال شده بود و باید دید که Miles Morals می تواند با قرار گرفتن در لیست ده بازی برتر PS5 می تواند با آن رقابت کند یا خیر.

بازی مرد عنکبوتی در PS5

9-Demon Souls:

بازی دیمون سولز نیز از محبوب ترین بازی های PS5 است که به صورت انحصاری روی کنسول پلی استیشن 5 عرضه شده است.این بازی باعث شده که بخشی از فروش این کنسول را طرفداران سرسخت میازاکی،طراح معروف بازی دارک سولز تشکیل دهند.از این رو دیمون سولز نهمین بازی در لیست ما خواهد بود.

بازی انحصاری پرطرفدار PS5 :دیمون سولز

10-NBA 2K22 :

و آخرین بازی در لیست ما باز هم بازی بسکتبال NBA 2K22 است که قطعا با گذشت زمان جای نسخه 21 را خواهد گرفت.وجود این بازی در این لیست نشان می دهید که چقدر این رشته در دنیا محبوب است و حداقل در بازی های ویدیویی می تواند با فوتبال رقابت تنگاتنگی داشته باشد.

بازی بسکتبالی NBA 2K22 روی ps5

در این مقاله بازی های PS5 که بالاترین محبوبیت را در سال اول عرضه این کنسول داشته اند را معرفی کردیم.نظر شما همراهان پی اس پارسی درباره ی این لیست چیست؟به نظر شما جای خالی چه بازی ای در این لیست حس می شود؟نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تمامی حقوق برای پی اس پارسی محفوظ است.