طراح بازی اصلی Apex Legends بخاطر اظهارات مطرح شده در سال 2007 اخراج شد

 

طراح بازی اصلی Apex Legends بخاطر اظهارات مطرح شده در سال 2007 اخراج شد

خبری جنجالی برای دوستداران کنسول .

دانیل زد کلاین گفت: “من بسیار افسرده هستم زیرا احساس می کنم هرگز نمی توانم آن چیزی را که بودم را جبران کنم.”

Daniel Z Klein ، طراح بازی اصلی Apex Legends ، Respawn Entertainment را به دنبال کشف پست های وبلاگ توهین آمیز منتشر شده در 2007 ترک کرده است. تصاویر وبلاگ DeviantArt در اواخر ماه گذشته در توییتر منتشر شد و دارای نظرات تحقیرآمیز برای زنان و مردم آفریقا بود.

مدت کوتاهی پس از انتشار تصاویر ، کلاین بیانیه ای در 28 ژوئیه در محکومیت مطالب ارائه کرد. او در توییتر نوشت: “من اخیراً با جملات وحشتناکی که در وبلاگی که در سال 2007 نوشتم ، روبرو شدم.” “من تمام چیزهایی را که گفتم مالکیت کامل آن را بر عهده می گیرم ، و از این که این مطالب که گفته بودم از خود جوانم خجالت می کشم ، ناراحت و عصبانی هستم. امیدوارم بدیهی باشد و بدانید که دیگر به این چیزها اعتقاد ندارم.”

همکار کلاین ، رایان کی رینی ، مدیر شرکت Respawn ، در حمایت از کلاین در آن زمان میگوید : من فکر نمی کنم هیچ چیزی در سال 2007 در مورد فردی در سال 2021 بازتاب داشته باشد. مردم بزرگ می شوند. و متهم کردن او به” تجاوز احتمالی جنسی “از منطق خارج است ، هرگز نباید چنین چیزی را بدون شواهد بیان کنید.”

دو هفته بعد ، کلاین در یک سری توییت ها خروج از Respawn را اعلام کرد. او می نویسد: “من می خواهم اینجا بسیار آزادانه بگویم که من دل شکسته و افسرده هستم.” “چند روزی است که خیلی روز های سختی را تجربه می کنم.

“شما ممکن است چیزهای وحشتناک و متعصبانه ای را که در سال 2007 گفتم مشاهده کرده باشید یا نه . من با تمام وجود قبول دارم که آن مرد باید اخراج می شد. من از آن زمان انرژی زیادی برای تبدیل شدن به یک فرد بهتر صرف کرده ام ، و در حال حاضر من فقط بسیار افسرده هستم زیرا احساس می کنم هرگز نمی توانم آن چیزی را که بودم جبران کنم.

“من نژادپرستانه و جنسیت گرا صحبت کردم ، نه به این دلیل که عمیقا به هر یک از آنها اعتقاد داشتم ، بلکه به این دلیل که می دانستم می توانم واکنش مردم را بگیرم. این هیچ چیزی را که می گویم توجیه نمی کند ؛ تأثیر کلمات من بدون توجه به آنچه که من بودم هنوز همان است.

EA در بیانیه ای که قبل از رفتن کلاین به Fanbyte ارائه داد ، نوشت: “نظرات نگران کننده است و ما مطمئناً نقطه نظرات بیان شده را نمی پذیریم. ما مطلع و در حال تحقیق است.”

کلاین در بیانیه ای به کوتاکو نوشت: “من به طور کامل صاحب اظهارات وحشتناک و متعصبانه ای هستم که در سال 2007 بیان کردم و از خودم به خاطر بیان آنها بیزارم. اما همچنین در ذهن من تردیدی وجود ندارد که آنها به این دلیل ظاهر شدند که شخصی به دنبال دیده شدن بود. EA از این ادعا مطلع بود ، و من به طور خاص از آنها خواستم که مراقب این استراتژی ها باشند که در آینده علیه سایر کارکنان مورد استفاده قرار گیرد. ”

apex legends

EA در حال حاضر بیانیه ای در مورد خروج کلاین از Respawn ارائه نکرده است.

منبع : پی سی گیمر

تمامی حقوق برای پی اس پارسی محفوظ است.