سریع ترین رکورد Bounty در Call of Duty: Warzone

در یک کلیپ جدید شگفت انگیز Call of Duty: Warzone ، یک بازیکن در کسری از ثانیه ماموریت Bounty را تکمیل می کند.

بله ، درست خواندید، کسری از ثانیه! در کلیپ زیر که در شبکه اجتماعی reddit منتشر شده است ، بازیکن مورد نظر حداقل از فاصله چند صد متری با استفاده از یک اسلحه اسنایپر به سمت بازیکن حریف شلیک می کند. در بین زمان کشیدن ماشه و خوردن گلوله به بازیکن دیگر ، یکی از هم تیمی های این بازیکن، یک قرارداد Bounty را فعال می کند ، از قضا این قرارداد ماموریت کشتن همان فردی است که قرار است گلوله تک تیرانداز به او بخورد ، در نتیجه در چند میلی ثانیه قرارداد انجام می شود و می توان گفت که یک رکورد جهانی ثبت شده است.

 

این یک اتفاق باورنکردنی لحاظ زمانبندی و شانس است. اگر با نحوه کارکرد قراردادهای Bounty در Call of Duty: Warzone آشنا نیستید ، باید بگویم که آنها به شما یک بازیکن کاملا تصادفی را برای کشتن در یک مکان در نقشه بازی معرفی می کنند. این بازیکن هدف می توانند 10 متر با شما فاصله داشته باشند ، یا ممکن است در آن طرف مپ باشد ، اما همیشه تصادفی است و هرگز تضمینی نیست که در کنار شما باشد.

این کلیپ از هر لحاظ ویدیویی شگفت انگیز محسوب می شود. نه تنها بازیکن مورد نظر می تواند به یک هدف متحرک شلیک کند و کاملاً آن را با یک گلوله از بین ببرد ، بلکه اتفاقاً Bounty که توسط هم تیمی او فعال شده است، دقیقا روی همان بازیکنی است که آن را هدف قرار داده است. در کل ، این یک اتفاق نادر و رکوردی دست نیافتنی است.

در زیر پست اصلی ، بحث های شدیدی وجود دارد که آیا این در واقع سریعترین Bounty در بازی تا به امروز است یا خیر. افراد زیادی ویدیوهایی گذاشته اند که بسیار سریع هستند ولی به قطع می توان گفت که فعلاً سریعترین زمان کامل کردن یک قرارداد Bounty مربوط به همین پست است.

1 نظر در “سریع ترین رکورد Bounty در Call of Duty: Warzone

  1. MR گفت:

    واااااای!!!!! عجب شاتی زد!!!!!!!

نظرات بسته شده اند

تمامی حقوق برای پی اس پارسی محفوظ است.