ریمستر Red Dead Redemption : بازی بعدی راکستار؟

ریمستر رد دد ردمشن

اخیرا شایعاتی در جامعه گیمرها به گوش می رسد که ادعا می کند راکستار در حال حاضر به فکر ساخت ریمستر رد دد برای PC و کنسول های مختلف است اما تا چه اندازه می تواند حقیقت داشته باشد؟

حقیقت این است که ابتدا در REDDIT و سپس در کانال های یوتوب با آنالیز خبرنامه ها و مجلات راکستار افرادی به این نتیجه رسیده اند که با گذشت بیش از ده سال این کمپانی بزرگ به فکر احیای نسخه اول بازی Red dead Redemption است.

ریمستر رد دد ردمپشن: شایعه یا واقعیت؟

حقیقت این است که به دلایلی که در ادامه می آوریم اصلا این پروژه دور از ذهن به نظر نمی رسد.اولین نکته مهم انتشار بازی GTA TRILOGY REMASTERED است چرا که نشان دهنده آن است که ROCKSTAR علاقه مند به ساخت ریمسترها و احیای خاطرات قدیمی است.این ریمستر ها هزینه چندانی روی دست شرکت سازنده نمی گذارد اما باید دید که می تواند سود آوری بزرگی داشته باشد؟در صورت استقبال گیمرها از سه گانه GTA ریمستر شده و فروش بالای این بازی،احتمال عرضه ریمستر Red Dead Redemption قوت می یابد.

اما همینجا باید بگوییم که نباید از این ریمستر تغییرات گیم پلی بنیادی و شاهکاری مثل نسخه دوم این مجموعه را داشت چرا که صراحتا از اخبار فاش شده مشخص است که صرفا ظاهر بازی و شاید تغییرات ریز مکانیک بازی رد ردد 1 را شاهد باشیم.

ریمستر Read Dead Redemption

از طرفی دیگر می دانیم که تغییرات تیم توسعه دهنده GTA باعث تضعیف عملکرد این گروه شده و در حال حاضر مشغول بازیابی توانایی ها و کارکردن روی خود هستند.از آنجایی که RockStar به هیچ عنوان نمی تواند بازی جدیدی بیرون دهد و آن کامل و شاهکار نباشد می توان انتظار داشت این ریمسترها برای خرید وقت کمپانی ساخته می شوند تا تکمیل GTA 6 به بازه های زمانی دیگری موکول شود.

به هر حال امیدواریم در سخت ریمستر های بازی های نوستالژی راکستار زیاده روی نکند و در صورت فروش بالای این آثار قدیمی،همچنان بازی های جدیدی عرضه کند و تمام گیمر های جهان را شیفته خود نگه دارد.

تمامی حقوق برای پی اس پارسی محفوظ است.