رویداد مورد انتظار بازی Warzone تغییرات بزرگی را ایجاد خواهد کرد

بازی بسیار پرطرفدار و محبوب Warzone، با رویداد Nuke بزرگترین تغییر خود را تجربه خواهد کرد. هر آنچه باید در مورد این رویداد بدانید:

بعد از بیش از یک سال، Call Of Duty: Warzone در آستانه‌ی بزرگترین تغییر خود قرار دارد. این بازی محبوب سرانجام در حال تغییر و بازسازی، به وسیله‌ی محتوای بازی Black Ops Cold War است و به نظر می‌رسد شهر وردانسک (Verdansk)، ممکن است برای همیشه تغییر کند.

 

رویداد Nuke چه زمانی راه اندازی می شود؟

رویداد مورد انتظار بازی Warzone تغییرات بزرگی را ایجاد خواهد کرد

طبق حساب رسمی توییتر Call Of Duty، “پایان” در تاریخ 21 آوریل در ساعت 12:00 به وقت اقیانوس آرام اتفاق می‌افتد. 21 آوریل به نظر می رسد که زمان شروع راه اندازی Nuke هم باشد؛ اما واقعه‌ی اصلی در حال حاضر آغاز شده است.

با شروع فصل دوم Cold War، مکان جدیدی به نام کشتی شکسته به وردانسک اضافه شد. بازیکنان می توانستند در داخل با زامبی ها مبارزه کنند و در صورت پیروزی، غنیمت‌های خاصی به دست آورند. از آن زمان به بعد، زامبی ها در بسیاری از مناطق وردانسک مانند زندان، مرکز شهر و بیمارستان گسترش یافته اند.

با رسیدن زامبی ها به سد در گوشه‌ی شمال غربی وردانسک، این موضوع به اوج خود رسید. پس از مدت کوتاهی موشک ها بر فراز نقشه پرواز کردند، و مرحله‌ی جدیدی از این رویداد آغاز شد.

مناطق تشعشع رادیواکتیو نیز شروع به ظهور می کنند و هر روز به یک مکان جدید گسترش می‌یابند. ورود به مناطق تحت تابش رادیواکتیو باعث می شود سلامتی (Health bar) و زره (Armor) شما به آهستگی تخلیه شود؛ بنابراین اگر به داخل آن می روید مراقب باشید. این علائم با نمادهای خطر زیستی بر روی نقشه مشخص شده اند. به ویژه اگر شما در اثر مرگ ناشی از تشعشع بمیرید، به یک زامبی تبدیل خواهید شد.

 

چگونه می توان در رویداد Nuke شرکت کرد؟

پیش بینی می‌شود رویداد Nuke در بازی، زمانی مشخص شود که توییتر Call Of Duty مشخص می‌کند؛ دقیقاً مانند معرفی رسمی بازی Cold War که تابستان گذشته اتفاق افتاد. بازیکنان می توانند در همان زمان شروع به بازی کنند تا در لابی خود شاهد این رویداد باشند.

اگر نمی توانید بازی کنید، همچنان می توانید آنلاین تماشا کنید زیرا کانال های مختلف احتمالاً آن را در Twitch پخش خواهند کرد.

اگر تریلری از طریق این رویداد فاش شود، احتمالاً کمی بعد از راه اندازی رسمی Nuke در کانال رسمی Call Of Duty در یوتیوب بارگذاری می شود، بنابراین آنجا را نیز بررسی کنید.

 

آیا نقشه‌ی جدیدی وجود خواهد داشت؟

رویداد مورد انتظار بازی Warzone تغییرات بزرگی را ایجاد خواهد کرد

اگرچه نقشه‌ی جدیدی به طور رسمی تأیید نشده است، اما شایعات مختلفی به ایجاد شدن آن اشاره کرده است. به نظر می رسد که نقشه‌ی جدید، جایگزین نسخه‌ی فعلی وردانسک شود.

با این حال، باید دید که این دو نقشه در واقع چقدر متفاوت خواهند بود. بازیکنان می توانند 21 آوریل، در زمان راه اندازی Nuke، از وجود نقشه‌ی جدید مطلع شوند. زیرا نقشه‌ی جدید به زودی پس از رویداد راه اندازی خواهد شد.

 

Warzone بر سکوی پرتاب:

رویداد Nuke در Warzone، همزمان با آغاز فصل سوم Cold War خواهد بود، بنابراین انتظار می‌رود شخصیت ها و اسکین‌های جدید Cold War، راه خود را به بتل رویال در وارزون باز کنند.

تریلر سینماتیک Outro Season 2، آنچه را که می توانیم انتظار داشته باشیم به ما می‌گوید؛ شخصیت‌های Cold War به Verdansk راه یافته اند، برای پیدا کردن ادلر (Adler) که در جریان داستان فصل دوم گم شده بود.

رویداد مورد انتظار بازی Warzone تغییرات بزرگی را ایجاد خواهد کرد

دیدگاهتان در مورد بازی های Call of Duty را با ما به اشتراک بگذارید.

تمامی حقوق برای پی اس پارسی محفوظ است.