دو کمپانی Blizzard و Vicarious Visions ادقام شدند

غول صنعت گیمینگ، Activison Blizzard، که خود از ادغام دو کمپانی Vivendi Games و Activision, Inc در سال 2008 بوجود آمد، رسماً اعلام کرد که دو شرکت زیر مجموعه خود یعنی Vicarious Visions و Blizzard Entertainment را با یکدیگر ادغام کرده است.

ما Vicarious Visions را با ساخت بازی های مشهوری مثل Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 که به گفته اکثر منتقدان یکی از بهترین بازی های ویدیویی تاریخ است، و Crash Bandicoot N.Sane Trilogy می شناسیم.

دو کمپانی Blizzard و Vicarious Visions ادقام شدند

 

بنا به خبر درج شده در GamesIndustry.Biz ، تیم بازیسازی Vicarious Visions که حدوداً شامل 200 نفر می شود از این پس کارمندان Blizzard محسوب می شوند و بروی بازی ها و پروژه های Blizzard کار خواهند کرد. این بدان معناست که Vicarious Visions دیگر به عنوان یک توسعه دهنده اصلی، بازی نخواهد ساخت.

نماینده بلیزارد اذعان داشته که بعد از مدت ها همکاری با Vicarious Visions و ساخت بازی هایی شگفت انگیز حالا وقت آن است که این همکاری به صورت بلند مدت ادامه پیدا کند. البته هنوز از جزئیات این ادغام و اینکه بلیزارد بروی چه عناوینی کار خواهد کرد خبری منتشر نشده است.

جن اونیل (Jen Oneal)، رئیس استودیو Vicarious Visions، با سمت معاون اجرایی توسعه بلیزارد به همکاری خود ادامه خواهد داد تا از این پس جزء تیم مدیریتی محسوب شود و مستقیماً به رئیس بلیزارد یعنی آلن براک (Allen Brack) گزارش خواهد داد. با این تغییر پست در مدیریت، سایمون ابجر (Simon Ebejer) که مدیر اجرایی Vicarious Visions بود، سمت رئیس استودیو را به جای اونیل خواهد گرفت.

استودیو Vicarious Visions در سال 1990 توسط کارثیک و گوها بالا (Karthik Bala و Guha Bala) تاسیس شد و در سال 2005 توسط اکتیوژن خریداری شد تا به زیرمجموعه ای از این شرکت بزرگ تبدیل شود. این استودیو تا به حال بازی های مختلفی در سبک های متفاوت از جمله Guitar Hero، Spider-Man، Tony Hawk، Crash Bandicoot و Destiny روانه بازار کرده است.

تمامی حقوق برای پی اس پارسی محفوظ است.