در Battlefield 2042 چه میگذرد

مطمعن هستیم که بازی کردن در یک محیط سریع تجربه ی بسیار جالبی را برای علاقه مندان به سبک fast-paced shooter به همراه خواهد داشت .

شما میتوانید باBattlefield 2042 در یک محیط جذاب وخلاقانه رویاهایتان را بازی کنید

فناوری پیشرفته نسل جدید در بتلفیلد به شما این امکان را میدهد که بتوانید با نظر و رای دادن حد و حدود رضایت خودتان را از بازی به گوش سازنده های این بازی برسانید، گر چه بسیاری از بازی سازان به این امر توجه زیادی میکنند اما به نظر میرسد که بتلفیلد میخواهد دقیقا همان چیزی را که بیان کرده است را پیاده سازی بکند.

تعداد بازیکنان زیاد محیطی کاملا بهینه شده به همراه FPS بالای بازی به شما یک تجربه ی خارق العاده از بازی های اول شخص شوتر میدهد .

بتلفیلد در آینده ای بسیار نزدیک زمانی که سر تا سر دنیا را پناهنده ها اشغال کرده اند اتفاق می افتد و تنها دلیل جنگیدن آن ها برای آینده ی شناخته نشده است نه برای پرچم و کشور، این بار بتلفیلد بر خلاف نسخه های قبلی خودش وارد صحنه میشود و طبق اطلاعات به دست آمده از حالت داستانی و مولتی پشتیبانبی نمیکند و در عوض تجربه ای مابین این دو نوع سبک بازی ارائه خواهد داد.

من هم مثل همه ی شما زمانی که متوجه شدم بخش داستانی بازی حذف شده است بسیار ناراحت شدم.

اما هرچه بیشتر در مورد نسخه ی جدید بتلفید اطلاعات کسب میکنم حیرت زده تر میشوم
لازم به ذکر است که بازی در 30 مهر سال جاری برای پلتفورم های PS4، PS5، XBOX-X وXBOX ONE و همچنین رایانه های شخصی منتشر خواهد شد .

با تمرکز به روی نسخه جدید بتلفیلد متوجه بزرگ ترین نقشه ی بازی های آنلاین و سیستم پویایی آب و هوا و همچنین یک تجربه ی عالی از هرج و مرج آزاد و یک گردباد کشنده میشویم
طبق اطلاعات درز کرده از استدیو دایس گردباد ها خاصیت تخریب مکان های نقشه را دارد وشما توانایی هدایت و… این گرد باد دار خواهید داشت.

دومین تجربه جالبی که میتوان از قسمت چند نفره ی بازی بیان کرد حالت هارد زون بازی میباشد که شما باید ارتباط بسیار وقوی با اسکواد خودتان داشته باشید و بتوانید آن را حفظ کنید.

مپ های بتلفید 2024

مپ های Battlefield 2042

شنیده ها حاکی از آن است که چندین مپ چالش برانگیز در این بازی و جود دارد، شما میتوانید در کره شمالی یا در شهر سنگاپور که یکی از استراتژی ترین مپ های موجود در حال حاضر است بازی کنید و اسکواد خودتان را به چالش بکشید.

مپ Orbital در فرانسه قرار دارد که در آن یک پایگاه موشکی وجود دارد و همچنین هند با موشک های هسته ای به خط مقدم جنگ آمده و اما جذاب ترین مپ بازی در مصر است که شما باید از طوفان های شنی آن جان سالم به در ببرید.

شما میتوانید یک تجربه لذت بخش از جنگیدن در ساعت شنی قطر را داشته باشید و اما در آخر مپ Breakaway که در قطب جنوب واقع شده است و درگیری ها عموما برسر نفت و گاز است.

نقشه ها از نظر دامنه های خطی و عمودی از هرآنچه که تا به حال در بازی های آنلاین مشاهده کردین بزرگ تر است،کلاس های به روز شده ی اسلخه ها و وسایل نقلیه های درون بازی به شما این امکان را میدهد که طبق استراتژی که در ذهنتان دارید به سادگی بازی کنید و لذت ببرید.

همانطور که نقشه های جدید طراحی شده کارکتر های به روز شده این بازی با وجود تخصص های حرفه ای نیز طراحی شده است که بتوانید تجربه ی خوبی از این بازی را با این کارکتر های حرفه ای داشته باشید، این کارکتر ها کم کم به بازی اضافه میشوند.

شما به راحتی میتوانید مثل نسخه های گذشته ی این بازی اسلحه ها و کارکترهای خود را شخصی سازی کنید مثلا از اسلحه های دور زن استفاده کنید یا خودتان را آماده نبرد های نزدیک و تن به تن کنید انتخابش با شماست، دایس اسم این سیستم را Plus نامیده است .

وارزون یا بتلفید

در این بازی بر خلاف وارزون هیچ گونه پرداخت درون برنامه ای برای بازیکنان در نظر گرفته نشده است و همه ی بازیکنان در یک سطح به میدان جنگ عازم میشوند، دایس برای تمام پلیر ها Battle Pass در نظر گرفته است تا شرایط بازی یکسان وعادلانه پیش برود.

بتلفیلد در آینده اتفاق می افتد ، اما نه در آینده دور شما میتوانیداین نوع نبرد ها را درک کنید 2024 نزدیک است.

آیا بتلفید میتواند با رقیب اصلی خودش یعنی وارزون مقابله کند ؟

 

 

تمامی حقوق برای پی اس پارسی محفوظ است.