تریلر جدید HITMAN III منتشر شد

Hitman 3، یکی از مورد انتظارترین بازی های امسال، در تاریخ 1 بهمن 99 (20 ژانویه 2021) به بازار عرضه می شود و توسعه دهنده بازی، IO Interactive، با انتشار تریلر کاملا جدیدی که به روش های کشتن اهداف و لوکیشن های بازی می پردازد، طرفداران این سری بازی محبوب را هیجان زده کرده است. این ویدئو، که می توانید آن را در این مطلب مشاهده کنید، ترور اهداف ، خشونت و مرگ را به تصویر می کشد.

 

 

تریلر جدید هیتمن 3 بر مکانهای مختلفی که بازیکنان از آنها بازدید می کنند تأکید می کند ، که با توجه به اهمیت محیط اطراف در نحوه انجام ماموریت در این بازی، منطقی است. محیط هر مرحله نه تنها یک پس زمینه جذاب بصری فراهم می کند ، بلکه در استراتژی شما نیز نقش دارد ، از جمله باز کردن قفل میانبرهای مراحل که برای چند بار بازی کردن یک مرحله بسیار کارآمد است.

ما چندین مکان مختلف را در تریلر مشاهده می کنیم ، از جمله یک عمارت خارج شهر ، یک آسمان خراش و … از آنجا که این مکان ها برای بازی های مکرر طراحی شده اند ، تنوع در بین آنها مهم است تا بتوان در هر منطقه سناریوهای متفاوت را امتحان کرد.

سناریو های همیشگی هیتمن برای کشتن اهداف مثل خفه کردن با طناب، مبارزه با مشت و تیراندازی با اسحله اسنایپر در این ویدیو نشان داده می شود. با توجه به تصاویر نمایش داده شده، تکنولوژی نیز نقش مهمی در به پایان رساندن مراحل خواهد داشت.

Hitman 3 در تاریخ 1 بهمن ماه (20 ژانویه) برای پلی استیشن 5 ، ایکس باکس سری X / S ، پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان ، سوییچ ، استادیا و رایانه های شخصی منتشر می شود و در اسرع وقت در فروشگاه ما نیز قرار خواهد گرفت.

تمامی حقوق برای پی اس پارسی محفوظ است.