تاریخ انتشار فصل هشتم Apex Legends به همراه کاراکتر جدید مشخص شد

فصل 8 Apex Legends از 14 بهمن 99 (2 فوریه 2021) شروع می شود و شانزدهمین شخصیت این بازی بتل رویال به نام Fuse در این فصل به بازی اضافه می شود.

به نظر می رسد کمپانی سازنده اپکس لجندز، Respawn Entertainment ، قصد دارد با شعار “هرج و مرج” سطح اکشن بازی را بالا ببرد. در سایت رسمی Respawn اعلام شده است که با معرفی فصل هشتم و ورود Fuse به بازی، مپ Kings Canyon تغییرات چشم گیری خواهد داشت. هرچند عکسی از نمای جدید این مپ نمایش داده نشده است ، اما Respawn می گوید به زودی اطلاعات بیشتری منتشر خواهد کرد.

قهرمان جدید بازی، Fuse، یک سارق حرفه ای و از استادان تخریب و آشوب است. در زیر می توانید پیش پرده داستان اصلی او را مشاهده کنید. وقتی فیوز و دوستش یک نارنجک طلایی را در دستان یک سرباز مرده در سیاره محل زندگی خود ، Salvo کشف می کنند ، رقابتی بین آن دو شکل می گیرد که سالیان سال ادامه پیدا می کند. هر دو بارها نارنجک طلایی را از دیگری می دزدند و با پیوستن سیاره سالوو به سیارات سندیکا ، تنش به نهایت خود می رسد.

فیوز در نهایت به دوست خود می گوید برای پیوستن به مسابقات Apex، سالوو را ترک خواهد کرد و به او پیشنهاد آتش بس می دهد و نارنجک را تقدیم او می کند. دوست او که آنچنان طرفدار صلح و آرامش نیست نارنجک را می گیرد ، ضامن آن را بیرون می کشد و نارنجک را به سمت فیوز پرتاب می کند و با انفجار آن، دست راست فیوز به طول کامل از بین می رود!

در عکسی که از شخصیت Fuse منتشره شده است می توان دید که او دارای یک بازوی فلزی است که با سلاح های مرگبار تجهیز شده است.

یکی از توانایی های او “Airburst Grenade” است. این قابلیت به او اجازه می دهد یک نارنجک از بازویش پرتاب کند. بر اساس شایعات و اخبار تایید نشده ، قابلیت اصلی او “Motherlode” خواهد بود که به او اجازه می دهد موشکی از پشت خود پرتاب کند و هر چیزی را که در مسیر قرار دارد بسوزاند.

علاوه بر این شخصیت جدید، اسلحه جدیدی به نام 30-30 Repeater، با شروع فصل 8 در دسترس قرار خواهد گرفت.

فصل هشتم مثل همیشه شامل همه موارد رایج هر فصل می شود: یک Battle Pass صد مرحله ای با طیف وسیعی از پوسته های اسلحه، پوشش و سایر موارد شخصی سازی، حالت رقابتی رتبه بندی شده و …

همچنین Apex Legends در سال 2021 بلاخره برای Nintendo Switch عرضه خواهد شد. البته هنوز زمان مشخصی برای آن اعلام نشده است.

تمامی حقوق برای پی اس پارسی محفوظ است.