بازی های رایگان این هفته epicgames

بازای های رایگان epicgames

لیست بازی های رایگان این هفته اپیک گیمز که در تاریخ پانزدهم مرداد(5آگوست) قابل دانلود است معرفی شده و ما از رسانه پی اس پارسی آخرین اطلاعات آنها را در اختیار شما عزیزان میگزاریم.

توجه داشته باشید که با اضافه کردن این بازی ها به لیست دانلود های خود میتوانید این بازی ها را برای همیشه در لیست بازی های خود نگه دارید و برای نگه داشتن آنها نیاز به دانلود آنها ندارید!

هر هفته شاهد رایگان شدن تعدادی بازی از سوی اپیک گیمز هستیم که این اعمال از سوی اپیک فضای رقابتی جذابی میان استیم و epicgames ایجاد کرده.

لیست بازی های رایگان در پانزدهم مرداد

افسانه طاعون: اینسنس (A Plague Tale: Innocence)

epicgames

 

بازی افسانه طاعون یک بازی در سبک ماجراجویی و مخفی کاری است که توسط استودیو آسوبو در تاریخ 14 می 2019 برای پلتفرم های ویندوز،پلی استیشن،ایکس باکس وان منتشر شده است.

داستان این بازی روایتگر خواهر و برادری به نام آمیسیا و هیوگو است که برای بقا در طول دوران سیاه(شیوع طاعون) تلاش میکنند.

افسانه طاعون یک بازی معمایی از دید سوم شخص و در فضایی دارک و مه آلود است که توانسته با همین فضاسازی علاقه مندان به این سبک از بازی هارا به خود جذب کند

جنجال سریع (Speed Brawl)

استیم

بازی جنجال سریع یک مسابقه ی جذاب و دو بعدی است که در آن بازیکنان باید با حفظ کردن سرعت خود دشمنان مرگبار خود را شکست بدهند.میتوانید این بازی را به صورت انفرادی یا به صورت آنلاین با دوستان خود بازی کنید.

از دلایل جذابیت این بازی میتوان به سرعت بالای آن و فضای رقابتی که میتواند بین بازیکنان ایجاد کند اشاره کرد که توانست نمره میانگین بالای 74 از منتقدان دریافت کند.

آموزش استریم از استیم

1 نظر در “بازی های رایگان این هفته epicgames

  1. AH گفت:

    مثل همیشه عالی

نظرات بسته شده اند

تمامی حقوق برای پی اس پارسی محفوظ است.