بازی مالتی پلیر Resident Evil در ماه آینده مرحله آزمایشی خود را آغاز می کند

با کشف ابعاد جدیدی از پروژه مرموز کپ کام در مورد عرضه یک بازی چند نفره رزیدنت ایول، طرفداران این سری بازی های ترسناک هیجان زده شده اند و منتظرند تا شاید تا هفته آینده درباره این پروژه خبرهای بیشتری منتشر شود.
کمپانی بازیسازی CAPCOM به تازگی خبرهایی پراکنده از ارائه یک بازی مالتی پلیر Resident Evil داده است و مراحل تست و آزمایش محدود آن در اوایل ماه آینده آغاز خواهد شد.

دیروز ، کپکام از برگزاری Resident Evil Showcase برای هفته آینده در تاریخ 2 بهمن 99 (21 ژانویه 2021) خبر داد ، جایی که قرار است گیم پلی و اطلاعات جدیدی در مورد بازی Resident Evil 8 نشان داده شود. آنچه به نحوی از CAPCOM لو رفته است، خبری است از عرضه نسخه آزمایشی بتا برای یک بازی Resident Evil چند نفره ، با درز کردن این خبر کپکام به صورت بی سر و صدا و بدون جار و جنجال یک وب سایت تیزر برای آن منتشر کرده است که در آن برنامه کامل آزمایش بتا را شرح می دهد.

همانطور که از وب سایت تیزر می بینید ، دوره تست نسخه بتای بازی از 9 بهمن 99 (28 ژانویه 2021) آغاز می شود و یک روز بعد در 10 بهمن (29 ژانویه) به پایان می رسد. شما می توانید برای ثبت نام در این آزمایش محدود ثبت نام کنید تا جزء اول نفرهایی باشید که این بازی جدید را تجربه می کنند. این مرحله تستی فقط در PC ، PS4 و Xbox One در همان دو روز 9 و 10 بهمن در دسترس خواهد بود.

بازی مالتی پلیر Resident Evil در ماه آینده مرحله آزمایشی خود را آغاز می کند
ثبت نام برای این پروژه مرموز و بی سر و صدا در دو تاریخ انجام می شود : 1 بهمن و 6 بهمن 99 (20 ژانویه و 25 ژانویه 2021). پس از پایان مهلت ثبت نام در هر روز ، لیست بازیکنان خوش شانسی که این بازی جدید را قبل از هر کس دیگری تجربه خواهند کرد به ترتیب در 3 بهمن و 10 بهمن (22 ژانویه و 29 ژانویه) توسط کپکام اعلام می شود.

در مورد اینکه داستان و سبک بازی می تواند چه باشد ، فعلا فقط می توان به حدس و گمان بسنده کرد. کپکام همیشه علاقه مند بوده است که هر چند سال یکبار یک بازی Spin-off چند نفره Resident Evil را روانه بازار کند ، مثل بازی ها Resident Evil Resistance ، Resident Evil 3 و Umbrella Corps .

شاید هفته آینه در جریان Resident Evil Showcase اطلاعات بیشتری در مورد این بازی چند نفره جدید کسب کنیم. با ارائه بازی Resident Evil Village ، سریال Resident Evil در شبکه نتفلیکس و دیگر تولیداتی که در طول سال عرضه خواهند شد، می توان گفت که 2021 سال بزرگی برای مجموعه رزیدنت ایول خواهد بود. به هر حال نباید فراموش کرد که امسال، سالگرد 25 سالگی مجموعه است و باید انتظار داشت که کپکام شگفتی های بزرگی برای ما داشته باشد.

برای مشاهده بهترین و مورد انتظار ترین بازی هایی که در این سال میلادی منتشر خواهند شد می توانید به لیست مهمترین بازی های سال 2021 مراجعه کنید.

تمامی حقوق برای پی اس پارسی محفوظ است.