بازی جدیدی از Star Wars در راه است

به گزارش منابع خبری، به نظر می رسد که یک بازی جدید از سری بازی های Star Wars: Knights of the Old Republic در حال توسعه است؛ البته بدون همکاری استودیوهای سازنده بازی قبلی، یعنی EA و BioWare.

از این سری، قبلاً دو بازی با نام های Knights of the Old Republic و Knights of the Old Republic II : The Sith Lords به ترتیب در سال های 2003 و 2004 و همچنین یک بازی آنلاین با نام Star Wars: The Old Republic منتشر شده است.

بازی جدیدی از Star Wars در راه است

این شایعه با منتشر شدن اطلاعاتی در یک بولتن خبری معتبر جنگ ستارگان به نام Bespin Bulletin پررنگ شد. در پادکست ویژه این بولتن، در مورد این پروژه صحبت شده است و از ساخت بازی در استودیویی غیر از EA خبر داده شده است.

پادکست اینگونه شرح می دهد:

“در بین جست و جو هایم ، شنیده ام كه ​​پروژه ای از Star Wars: Knights of the Old Republic در حال توسعه است. من با چند نفر صحبت کردم ، و همچنین متوجه شدم که جیسون شرایر (Jason Schreier) گفته است که توسعه این کار با EA نیست ، و ما حتی حدثش را هم نخواهید زد که کدام استودیو ساخت این بازی را انجام داده است.”

جیسون شرایر، خبرنگار بلومبرگ، قبلاً هم در مورد پروژه احتمالی Knights of the Old Republic یا به اختصار KOTOR، هم در ResetERA و هم در توییتر صحبت کرده بود.

پیش از این شایعاتی مبنی بر بازسازی بازی Star Wars: Knights of the Old Republic در EA ، و اینکه قرار است KOTOR و KOTOR II با هم ادغام شوند و یک داستان منسجم بر اساس خط داستانی اصلی جنگ ستارگان شکل گیرد، منتشر شده بود. حال مشخص نیست که آیا خبر جدید مربوط به همین پروژه EA است که حالا از دست آن خارج شده است، یا در کل یک پروژه جدید است.

لوکاس فیلم گفته است که در حال کار بر روی پروژه ای مربوط به KOTOR است و در ادامه اعلام کرده است که این پروژه ممکن است یک فیلم باشد.

در هر صورت ، جنگ ستارگان و لوکاس فیلم در حال ورود به دوره جدیدی از بازی های جنگ ستارگان هستند ، زیرا آنها اخیراً از شکل گیری کمپانی Lucasfilm Games که همه بازی های بعدی جنگ ستارگان با نام تجاری آن نامگذاری می شود ، خبر دادند.

یکی از این بازی های جدید توسط Ubisoft Massive در حال توسعه است و نشان می دهد که قرارداد انحصاری EA با بازی های Star Wars در حال پایان است. با این حال ، EA همچنان در آینده روی بازی های جنگ ستارگان کار خواهد کرد.

تمامی حقوق برای پی اس پارسی محفوظ است.