اینبار دنیای واکاندا در انتقام جویان مارول

T’Challa که سالها در توسعه War for Wakanda پادشاه بود ، در حال حاضر به صورت رایگان در اختیار دارندگان بازی قرار دارد.

 

سلام به طرفداران پلی استیشن! شرکت پلی استیشن به تازگی بزرگترین Expansion خود را برای Marvel’s Avengers – War for Wakanda منتشر کرد. این برنامه شامل پلنگ سیاه ، قهرمان جدید ، تعدادی از انواع دشمنان خطرناک جدید و چندین ساعت محتوای چند نفره جدید است ، اما امروز می خواهیم کمی در مورد داستان به اشتراک بگذاریم و بینشی در مورد نحوه ساخت آن ارائه دهیم.

درست مثل کمپین اصلی ، War for Wakanda داستانی اصلی را روایت می کند که در جهان انتقامجویان مارول اتفاق می افتد. T’Challa بر کشور مستقل واکاندا ، کشوری از نظر فناوری پیشرفته با ذخیره ای از آلیاژ شهابی نادر به نام ویبرانیوم ، فرمانروایی می کند. وقتی Ulysses Klaue شرور مرزهای واکاندا را می شکند ، T’Challa باید با بی اعتمادی خود به دیگران مقابله کند و در کنار انتقام جویان برای شکست دشمن خود کار کند.

واکاندا

اجازه دهید توضیحات گروه پلی استیشن را در مورد این بازی جذاب بخوانیم :

هنگام طراحی این داستان ، تیم پلی استیشن به منظور تمایز بین عناصر اساسی و غیر ضروری داستان ، به بررسی تاریخچه پلنگ سیاه پرداختند.به عنوان مثال ، مرگ پدر T’Chala ، T’Chaka ، یکی از آن ضربانهای ضروری است که همیشه در داستانهای پلنگ سیاه – به مانند عمو بن بن پیتر پارکر – به نوعی شکل می گیرد و بنابراین این عنصری بود که می دانستیم باید آن را حفظ کنیم. در افسانه ما نیز منشاء Klaue نمونه ای از عناصری است که باید با آن بازی کنیم.

در کمیک ها ، او پسر یک جنایتکار جنگی است که برای سرقت فناوری وارد واکاندا می شود. در War for Wakanda ، ما ریشه های او را به گونه ای بازنویسی کردیم که راه را برای برخی از سناریوهای جدید مبارزه ای هیجان انگیز برای بازی باز کرد ، از جمله دو شرور جدید و اضافه کردن انواع مختلف دشمن جدید.

چین و چروک کوچک دیگری که ما به داستان اضافه کردیم ، گنجاندن شخصیت بدنام کراس بونز به عنوان ستوان کلوئه بود. مبارزه Crossbones یکی از برخوردهای شرورانه جدید ما است که بازیکنان با آن آشنا می شوند و با فناوری سپر غیرقابل نفوذ و سلاح های حمله سنگین خود سروکار دارند.

 

ما مانند Klaue ، از شخصیت های کمیک برای شخصیت پردازی شوری الهام گرفتیم. ما عاشق جوانی او ، حضور او و توانایی او برای رهبری در این داستانها بودیم ، و این ویژگی ها را در نسخه ما نیز خواهید دید. Shuri و T’Challa در جنگ برای Wakanda در مورد نحوه برخورد با Klaue با هم اختلاف دارند و ما فکر می کنیم که این درگیری باعث می شود برداشت ما از این شخصیت ها متمایز از سایر تجسم ها باشد. ما فکر می کنیم لذت بردن از شخصیت های مورد علاقه ما به شیوه های جدید بسیار لذت بخش است ، به همین دلیل ما زمان زیادی را صرف می کنیم تا هر یک از اعضای بازیگر خود به جای کپی و چسباندن شخصیت های خود در رسانه های دیگر در بازی ما ، متمایز از تجسمات کمیک بوک و فیلم خود باشند. ب

تمامی حقوق برای پی اس پارسی محفوظ است.