اولین دمو Resident Evil Village منتشر شد

اولین دموی بازی Resident Evil Village به صوت انحصاری در PS5 منتشر شد، اخبار حاکی از آن است که در بهار شاهد یک دموی دیگر باشیم.

به نسخه ای از بازی که به شما اجازه می دهد قسمت کوتاهی از بازی را امتحان کنید و جنبه آزمایشی دارد، دمو می گویند.

این نسخه آزمایشی مستقل، Maiden نام دارد ، و هیچ سناریو مبارزه ای در آن جای داده نشده است اما دیدی کلی از محیط و حال و هوای بازی ارائه می کند.

اولین دمو Resident Evil Village منتشر شد

 

اولین دموی Resident Evil Village اکنون قابل دانلود است ، اما برای امتحان آن به پلی استیشن 5 نیاز دارید. دارندگان PS5 اکنون می توانند به فروشگاه PlayStation مراجعه کنند و Maiden را دانلود کنند. این دمو یک نسخه آزمایشی مستقل است و جزئی از بازی اصلی نیست و همچنین شخصیت اصلی رزیدنت ایول 8 یعنی Ethan Winters در آن حضور ندارد. در نتیجه این دمو با نشان دادن فضا، عملکرد و گرافیک بازی، یک دید کلی از آنچه باید انتظار داشته باشید را بدون هیچ اسپویل و لو دادن داستان اصلی ارائه می دهد.

همانطور که تهیه کننده بازی، پیت فابیانو (Pete Fabiano) ، در رویداد معرفی Resident Evil توضیح داده است ، شخصیت اصلی دمو ، Maiden (یعنی دوشیزه) نام دارد و این نسخه نمایشی کاملاً از بازی اصلی مستقل است. در حقیقت ، در این نسخه ی نمایشی هیچ نوع مبارزه یا سیستم جدید دفاعی که در پیش نمایش گیم پلی Village نمایش داده شده است ، وجود ندارد. اما شما می توانید انتظار قابلیت ردیابی اشعه و پشتیبانی از 3D Audio را داشته باشید که البته مورد دوم نیاز به استفاده از هدفون دارد. در Maiden بازیکنان به چالش کشیده می شوند و به جای جنگ و مبارزه فقط می توانند به هوش خود اعتماد کنند تا فرار کنند.

طبق گفته فابیانو ، بازی دموی Resident Evil Village Maiden تنها به شما اجازه می دهد که کمی از طعم بازی اصلی را بچشید. وی توضیح داد: ما امیدواریم که بازیکنان وقتی که دوشیزه را برای پیدا کردن راه خروج از قلعه همراهی می کنند، حال و هوای سمعی و بصری بازی را احساس کنند.

 

بازی آزمایشی Maiden یکی از دو دمو رزیدنت ایول 8 است که قرار است قبل از انتشار بازی اصلی منتشر شوند. فابیانو گفته است که یک دموی جداگانه و جدید در بهار پیش رو در دسترس قرار خواهد گرفت. این نسخه ی نمایشی دوم دیگر اختصاصی PS5 نخواهد بود و در عوض در تمام سیستم عامل ها در دسترس خواهد بود.

در ادامه سومین پیش نمایش رسمی Resident Evil Village را مشاهده می کنیم تا با جدیدترین عنوان در این سری بازی های ترسناک و پرسابقه بیشتر آشنا شویم.

 

1 نظر در “اولین دمو Resident Evil Village منتشر شد

  1. سمانه شوقی گفت:

    دوست دارم زودتر بازیش بیاد بازی کنم

نظرات بسته شده اند

تمامی حقوق برای پی اس پارسی محفوظ است.