انجام اولین مرحله Hitman III فقط در 8 ثانیه

بازیکنان سرعتی Hitman 3 توانسته اند در کمتر از 10 ثانیه مرحله اول بازی را به پایان برسانند ، و هر روز سریع تر می شوند ، در جدیدترین ویدیو منتشر شده رکورد انجام اولین مرحله 8 ثانیه است.

ماموریت ترور در دبی با نام “On Top Of The World” به دلیل در تیررس بودن دو هدف اصلی در ابتدای مرحله، می تواند خیلی سریع انجام شود. در سایت Speedrun.com که مرجع بازیکنان سرعتی است، در حال حاضر کاربران مشغول ثبت رکوردهای هرچه سریعتر هستند و تا به حال 5 نفر توانسته اند این مرحله را زیر 10 ثانیه به پایان برسانند.

امروز کاربر Goron موفق شد ماموریت را در هشت ثانیه به پایان برساند و همانطور که در فیلم زیر مشاهده می کنید، برای ترور هر دو هدف حتی نیازی به بالا رفتن از پله ها نیست. با شروع مرحله از ورودی آسانسور ، Goron ابتدا به دیوار شلیک می کند تا اهداف در حالت هشدار قرار بگیرند (یعنی چند لحظه بایستند) و به سرعت آنها را با یک کلت صدا خفه کن ترور می کند. سپس ، تمام کاری که باید انجام دهد بازگشت به آسانسور برای تکمیل ماموریت است. آیا می توان این کار را با سرعت بیشتری انجام داد؟ فقط زمان مشخص خواهد کرد.

 

 

اما در مورد دریافت جایزه Silent Assassin (کشتن اهداف بدون اینکه هیچ کس متوجه شود) چه باید کرد؟ ویدیو Goron در انتها نشان می دهد که علیرغم رکورد 8 ثانیه ای فقط 2 ستاره برای انجام این ماموریت دریافت می کند.

کاربران دیگر در حالی که کاملا پنهان مانده اند ، راه هایی را برای تکمیل مرحله دبی در کمتر از 20 ثانیه پیدا کرده اند. در این بازی تقریباً هیچ محدودیتی وجود ندارد، هر چه خلاق تر باشید راه های جذاب تری برای تکمیل ماموریت ها پیدا خواهید کرد.

دیدگاهی در مورد “انجام اولین مرحله Hitman III فقط در 8 ثانیه

  1. Sipder گفت:

    آخه چجوری می‌زنه؟! یارو پشت دیواره قشنگ!!!

  2. M گفت:

    Har moghe bedoone alert kardan bezani khafani. Vali bahal bood ensafan

نظرات بسته شده اند

تمامی حقوق برای پی اس پارسی محفوظ است.