آپدیت 1.10 سایبرپانک منتشر شد

Cyberpunk 2077 آپدیت 1.10 را برای بهبود پایداری دینامیک بازی و همچنین رفع باگ ها و مشکلات مراحل بازی منتشر کرد.

شاید امروز ما بازی سایبرپانک را بیشتر به خاطر عرضه ناامیدکننده و مشکلات فراوان آن بشناسیم اما CD Projekt Red ، تیم توسعه دهنده Cyberpunk 2077، به تازگی آپدیت 1.10 را برای کنسول ها، PC و سیستم استریم Stadia منتشر کرده است. این به روزرسانی با هدف رفع بسیاری از مشکلات بازی که از زمان انتشار گریبان گیر آن شده است ، مانند کرش های مکرر و عملکرد نامناسب بسیاری از عناصر گیم پلی ، به این امید منتشر شده است که شاید بتواند جانی تازه به Cyberpunk 2077 بدهد.

در حالی که بسیاری از افرادی که Cyberpunk 2077 را برای پلی استیشن 4 خریداری کرده اند ، بازی خود را پس داده اند به نظر می رسد این بروز رسانی برای این منتشر شده است که با بهبود عملکرد بازی بازیکنان را مجاب کند که بازی را پس ندهند. همچنین در آپدیت 1.10 به برخی از مشکلات عجیب بازی ، مانند شخصیت هایی که ناگهان در میانه صحنه از بین می روند ، درهایی که کار نمی کنند و دیوارهای نامرئی، پرداخته شده است.

علاوه بر این مشکلات رایج و خنده دار در Cyberpunk 2077 ، هدف از این آپدیت، رفع برخی از مشکلات جدی تر موجود در بازی است. لیست جزئیات بروزسانی چندین مورد را نشان می دهد : برخی مراحل در نقشه ظاهر نمیشوند، در بعضی مراحل ممکن است قابلیت های اساسی برای انجام بازی ناقص عمل کنند و همینطور برخی achievement ها باز نمی شوند. همه این مشکلات با بروزرسانی 1.10 رفع شده است.

آپدیت 1.10 سایبرپانک منتشر شد

از زمان انتشار پردردسر Cyberpunk 2077 ، بسیاری از افراد امیدوار بوده اند که در ادامه اشکالات و ایرادات بازی رفع شوند ، و به نظر می رسد این بروزرسانی گامی در مسیر پیشرفت بازی و رضایت مشتریان است. با اینکه کار هنوز در ابتدای خود قرار داد ، به نظر می رسد CD Projekt Red تلاش دارد تا بزرگترین مشکلات Night City را برطرف کند و عملکرد بازی را به همان شکلی که در پیش نمایش ها و اخبار قبل از انتشار وعده داده بود، نزدیک کند.
در گذشته نیز بازی های دیگری مشکلات مشابهی را پشت سر گذاشته اند. به طور مثال No Man’s Sky که در 2016 روانه بازار شد. یک ماجراجویی فضایی که با انتشار اولیه خود طرفداران و منتقدان را ناامید کرد ، اما از آن زمان با روزرسانی های مکرر اعتبار خود را حفظ کرد. حتی با وجود دفاع برخی افراد از نسخه اولیه Cyberpunk 2077 ، این آپدیت 16.9 گیگابایتی نشان می دهد که CD Projekt Red به اشتباه خود پی برده است و آماده است تا همانند توسعه دهندگان No Man’s Sky دوباره به بازی خود اعتبار ببخشد.

جزئیات کامل آپدیت Cyberpunk 2077 1.10 در متن وبسایت رسمی سایبرپانک موجود است.

تمامی حقوق برای پی اس پارسی محفوظ است.