کنترل پلی استیشن توسط موز !

طبق درخواست پتنت ، سونی در حال کار بر روی کنترل پلی استیشن توسط موز است

 

بر اساس پرونده های ثبت اختراع ، سونی می تواند از موز به عنوان کنترل کننده پلی استیشن استفاده کند.

این ثبت اختراع به مردم اجازه می دهد از میوه – یا به ظاهر هر چیزی – به عنوان راهی برای کنترل کنسول خود ، به جای کنترل کننده سنتی استفاده کنند.

طراحان بیان می کنند که کنترل کننده های سنتی به دلیل “پیچیدگی فنی (و در نتیجه هزینه)” می توانند “مانعی برای رشد” باشند.

آنها توجه دارند که اکثر کنسول ها فقط دارای یک کنترلر هستند و این روش باعث میشود که هرکس با اشیاء ساده که در دسترس هست بتوانند کنترلر برای کنسولشان درست کنند . بدون وسایل جانبی بیشتر

گروه طراحی در ادامه اضافه میکنند که “حتی اگر بازیکنی چندین وسیله جانبی را در اختیار داشته باشد ، ممکن است هر یک از این موارد به طور مرتب نیاز به شارژ داشته باشند تا قابل استفاده باشند.”

آنها نشان می دهند که می توان با موز بر این مشکلات غلبه کرد.

در واقع پیشنهاد می کنند که اگر بازیکنان بتوانند از “یک دستگاه ارزان ، ساده و غیر الکترونیکی به عنوان یک وسیله جانبی بازی ویدئویی” استفاده کنند ، به طور کلی مفید خواهد بود.

موز احتمالاً مانند کنترلرهای PlayStation Move که در حال حاضر در دسترس هستند کار می کند و برای ردیابی حرکات بازیکنان استفاده می شود. چراغ های درخشان آنها توسط یک دوربین متصل به پلی استیشن مشاهده می شود ، که می تواند از آن برای کنترل بازی ها استفاده کند.

ثبت اختراع یک پرونده مشابه را نشان می دهد که به کنسول اجازه می دهد تا تماشا کند که بازیکن در حال نگه داشتن یک شیء است ، طراحان می گویند می تواند بفهمد چه زمانی افراد آن شی را جابجا می کنند و به آن اجازه می دهد تا به عنوان کنترل کننده بازی عمل کند.

در نقاشی ارائه شده به عنوان بخشی از برنامه ، یک موز با دکمه های روی آن نشان داده شده است ، که احتمالاً با کمک هدست واقعیت مجازی انجام می شود.

این پرونده ، اولین بار توسط GamesIndustry.biz مشاهده شد ، اولین بار تابستان گذشته ارسال شد. هیچ چیز نشان نمی دهد که سونی فراتر از طرح ها و پرونده های اولیه روی سیستم کار می کند ، و ممکن است هرگز به هیچ کنسولی که به صورت تجاری عرضه شده باشد نرسد.

پلی استیشن

تمامی حقوق برای پی اس پارسی محفوظ است.