نویسنده‌ی بازی Assassin’s Creed Valhalla به کشور برزیل ابراز علاقه کرد

الن مرسیکا (Alain Mercieca)، نویسنده ارشد Assassin’s Creed Valhalla، چند ایده برای مکان و لوکیشنی که دوست دارد محیط قسمت بعدی بازی باشد، از جمله برزیل و جزیره مالتای مدیترانه بیان کرد.

در مصاحبه با TheGamer، مرسیکا گفت که وقتی بحث مکان بازی بعدی Assassin’s Creed به میان می آید ، می تواند به گزینه های زیادی برای انتخاب فکر کند. هنوز هم، جزیره مالتا، که برای اولین بار در حدود 5200 سال قبل از میلاد مسیح توسط انسانها برای سکونت گزیده شد و بزرگترین جزیره از سه جزیره ای است که مجمع الجزایر مالتا را تشکیل می دهد، برای علاقه مندان تاریخ مثل من (Mercieca)، به شدت جذاب است.

 

نویسنده‌ی بازی Assassin's Creed Valhalla به کشور برزیل ابراز علاقه کرد

مرسیکا گفت: “به عنوان کسی که نوعی وسواس نسبت به تاریخ دارد، داستانی در مورد گروهی از مبارزان در جامعه ای گمشده در جزیره مالتا من را هیجان زده می‌کند و من آماده ام که به آن بپردازم”

البته، بازی های Assassin’s Creed بسیار گسترده و عظیم هستند. و مرسیکا هم تشخیص داده است که شاید برای بازی بعدی این مجموعه به منطقه ای بزرگتر از مالتا فکر کند. وی گفت: “در مقیاس بزرگ‌تر، احساس می‌كنم توده‌ای غنی از فرهنگ در آمریكای جنوبی وجود دارد كه این فرنچایز هنوز كاملاً آنها را كشف نكرده است. از اینكاها گرفته تا تسخیركنندگان اسپانیا، زمان بسیار جذابی است. گرچه بازی Black Flag برخی از آنها را تا حدی لمس كرد، اما احساس می كنم كه خصوصاٌ منطقه برزیل پتانسیل بیشتری دارد.”

لازم به توضیح است که به نظر می رسد مرسیکا در اینجا فقط از موضع شخصی صحبت کرده است تا اینکه هرگونه برنامه رسمی را اعلام کند. Ubisoft هنوز بازی بعدی Assassin’s Creed را اعلام نکرده است و ما فعلا هیچگونه اطلاعات یا شایعه‌ی معتبری از این فرنچایز در دست نداریم. اما معرفی شدن این پروژه در سال جاری، مورد انتظار است.

تمامی حقوق برای پی اس پارسی محفوظ است.