قوانین و مقررات
- قوانین عمومی
- ورود کاربران به وبسایت هنگام استفاده از پروفایل شخصی و سایر خدمات ارائه شده توسط پی اس پارسی به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سوی کاربر است.
- توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای پی اس پارسی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
تعریف مشتری یا کاربر مشتری یا کاربر
- به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است اقدام به خرید و استفاده از خدمات پی اس پارسی میکند.
ارتباطات با مشتریان
- توجه داشته باشید که ۰۲۱-۲۲۷۱۱۰۵۹ و ۰۹۳۰۴۴۴۴۰۷۵ تنها شماره هایی است که پی اس پارسی از طریق آن با کاربران و مشتریان ارتباط برقرار میکند بنابراین هرگونه پیامک و تماس تحت عنوان پی اس پارسی، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام پی اس پارسی است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به ما اطلاع دهید
- سیاستهای رعایت حریم شخصی
- پی اس پارسی به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات پی اس پارسی، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط پی اس پارسی جزئی از اموال آن محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار پی اس پارسی است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای پی اس پارسی محفوظ میدارد.
- ثبت و ارسال سفارش
- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. ارسال محصولات به نقاط تهران ۲-۳ ساعت میباشد و برای شهرستان ۲-۳ روز کاری میباشد.
- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- فروشگاه پی اس پارسی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای ما محفوظ است.
- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید یا انصراف مشتری، کاربر باید در اولین فرصت با استفاده از روشهای مندرج در وبسایت که در قسمت تماس با ما ذکر شده است، مراتب را به فروشگاه اینترنتی پی اس پارسی اطلاع دهد. پس از بررسی، مبلغ پرداخت شده طی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
پی اس پارسی تمام دقت خود را در زمینه قیمتگذاری و ثبت موجودی به کار می بندد، اما در صورت بروز مشکل و اشتباه در این مورد، سفارش کنسل خواهد شد و فروشگاه در اسرع وقت وجه دریافتی را به حساب مشتری واریز می نماید. - پرداخت در محل برای سفارشهایی که از طریق تحویل اکسپرس ارسال میشوند یا مبلغ آنها بیشتر از ۱۰ میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارشها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.
خریدهای دیجیتالی
در زمینه خریدهای دیجیتالی، کدهای دیجیتالی به هیچ عنوان قابل برگشت نیستند. گفتنی است که خرید کد اشتباه، قابل بازگشت نخواهد بود و پی اس پارسی هیچ مسئولیتی در مقابل آن ندارد
حمل و نقل و خسارات ارسال
- با توجه به اینکه بستهبندی در پی اس پارسی با دقت و استاندارد بالایی انجام میپذیرد و ارسال نیز از طریق پست و یا شرکتهای معتبر حمل و نقل صورت میگیرد، در صورت بروز خسارت در زمان ارسال، فروشگاه تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور، پرداخت خسارت را پیگیری مینماید. آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۶ ساعت کاری پس از تحویل سفارش، به خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی پی اس پارسی اطلاع داده شود و کالای آسیبدیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات به خدمات پس از فروش فروشگاه ارسال شود.
- تذکر: مشتریان گرامی میبایست کالای خریداری شده را در هنگام تحویل از مامور پست یا پیک پی اس پارسی، بررسی نمایند و در صورت هرگونه مغایرت و یا خرابی، از دریافت محصول خودداری فرمایند. در غیر اینصورت «دریافت کالا» به معنای صحیح و سالم بودن محصول تلقی خواهد شد.
نظرها، ارتباطات و سایر مطالب
فروشگاه اینترنتی پی اس پارسی هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در مورد محصولات را ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید فنی فروشگاه اینترنتی پی اس پارسی درباره محتویات نظر نیست.
لذا از کاربران محترم تقاضا میشود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند. همچنین در درج نظرات خود، نهایت دقت را در مورد صحت آن به عمل آورند.
احراز هویت
- تمام سفارشهای «پرداخت درب منزل» خریداران جدید که قبلا سابقه هیچ سفارش موفقی روی وبسایت نداشتهاند، بدون احراز هویت از طریق تلفن ثابت قابل ارسال نیستند.
- خریداران قدیمی با سابقه حداقل یک خرید موفق، در صورت نداشتن تلفن ثابت نیز تا سقف ۱۰ میلیون تومان، قادر بهخرید بدون احراز هویت هستند.
- سفارشهای با ارزش زیر یک میلیون تومان پست یا تیپاکس (ارسال شهرستان) که پرداخت موفق داشتهاند، بدون ارایه تلفن ثابت نیز ارسال خواهند شد.
- تمامی سفارشهایی که بهجز پست و تیپاکس، حتی با مبلغ زیر یک میلیون تومان، چه در صورت پرداخت و چه در صورت عدم پرداخت به تلفن ثابت برای احراز نیازمند است. در صورت پرداخت و در شرایط خاص، کارت هویت شخص خریدار نیز میتواند جایگزین تلفن ثابت باشد.
- برای سفارشهای ۱ تا ۳ میلیون تومان، احراز هویت از طریق تماس با تلفن ثابت مشتری انجام میشود. برای سفارشهای بالای ۳ میلیون تومان، لازم است که عکس اصل «کارت ملی» یا «گواهی نامه رانندگی» شخص پرداخت کننده در کنار «کارت بانکی شخص پرداخت کننده» مشتری برای کارشناسان ما ارسال شود.
فروشگاه اینترنتی پی اس پارسی نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویسهای خود میکند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکتهای سازنده محصولات استفاده میکند. لازم به ذکر است فروشگاه اینترنتی پی اس پارسی تضمین نمیکند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی متاستور دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
کلیه محتویات سایت پی اس پارسی شامل قانون حق تکثیر شده و به قروشگاه پی اس پارسی تعلق دارد.
سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمتگذاری در پی اس پارسی مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها درپی اس پارسی قیمتهای خرده فروشی است که غالباً توسط تولیدکننده و یا تامینکننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت میشوند.
نمایندگی
پی اس پارسی در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویسها، تراکنشهای مالی و خدمات قابل ارائه از طریق فروشگاه حضوری و دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی پی اس پارسی اطلاع دهید.
قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، پی اس پارسی هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
شرایط استفاده از کنسول کپی خور شده
- دستگاه بههیچوجه نباید به اینترنت متصل شود.
- به هیچ وجه نباید کارتریج یا دیسک درون دستگاه قرار گیرد.
- اگر قبل از اقدام برای کپی خور شدن، روی دستگاه بازی ریخته شده باشد، شرکت هیچ مسئولیتی را بابت باقی ماندن آنها (بازیها، فایلهای Save، عکسها، برنامهها، تمها و …) روی کنسول نمیپذیرد و تمامی اطلاعات موجود روی دستگاه قبل از ریختن بازی پاک خواهد شد.
- اگر کنسول شما قبل از مراجعه برای بازی ریختن بن شده باشد، تیم فنی پی اس پارسی هیچ مسئولیتی بابت ریختن بازی روی این کنسول یا تعمیر آن نمیپذیرد.
- در صورتی که قوانین (مانند اتصال به اینترنت یا گذاشتن دیسک بازی اورجینال) را رعایت نکنید و این اقدام منجر به بن شدن کنسول شود، تیم فنیپی اس پارسی هیچ مسئولیتی بابت ریختن بازی روی این کنسول یا تعمیر آن نمیپذیرد.
- در صورتی که قوانین (مانند اتصال به اینترنت یا گذاشتن دیسک بازی اورجینال) را رعایت نکنید و این اقدام منجر به قفل بازیها شود، دوباره کنسول شما شامل هزینه اولیه کپی خور و ریختن بازی خواهد شد.
- در صورتی که بازی توسط مشتری پاک شود، بازی بهصورت تکی نصب نمیشود و هزینه کپیخور و ریختن بازی بهصورت کامل دریافت خواهد شد.
- در صورت آسیب رسیدن به هارددیسک دستگاه، تیم فنی پی اس پارسی هیچ مسئولیتی بهعهده نمیگیرد.
شرایط ۱۰ روز مهلت تست رایگان
- دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در فاکتور خرید، دارای ۱۰ روز ضمانت تعویض است.
- بروز هرگونه عیوب ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی و ریختن مایعات دستگاه را از تعهد تیم فنی پی پارسی خارج میکند.
- هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث خارج شدن دستگاه از شرایط گارانتی میشود.
- هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات به عهده مشتری است.
- در صورت مخدوش بودن شماره سریال دستگاه، یا بلند شدن برچسب سریال مندرج روی دستگاه و عدم تطابق با شماره سریال مندرج در فاکتور، گارانتی دستگاه از تعهد تیم فنی خارج میشود.
- در صورت نبود جایگزین یکسان و عدم موجودی کالا در انبار، طبق توافق با مشتری، با مدل شبیه و همتراز با آن (بدون الزام به رنگ و طرح خاص و سری ساخت) تعویض خواهد شد.
- در صورت بروز هرگونه مشکل، همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور دستگاه الزامی است.
- در صورت ریختن بازی بر روی دستگاه توسط افراد غیر، خدمات دستگاه خارج از تعهدات تیم فنی است.
- بن شدن دستگاه و یا تاثیرات منفی ناشی از اجرا بازی های اکانتی و کپی و موارد مشابه جز تعهدات تیم فنی پی اس پارسی نیست.
- برای بررسی مشکل و تشخیص عیوب، مدت زمان ۷۲ ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از هماهنگی با مشتری صورت گیرد.
- شرایط گارانتی خدمات
- دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در فاکتور خرید، دارای ۱۲ و ۲۴ ماه ضمانت تعمیر است.
- بروز هرگونه عیوب ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی و ریختن مایعات دستگاه را از تعهد تیم فنی پی اس پارسی خارج میکند.
- هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث خارج شدن دستگاه از شرایط گارانتی میشود و تیم فنی پی اس پارسی هیچ مسئولیتی نسبت به آن ندارد.
- هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات به عهده مشتری است. – کلیه لوازم جانبی داخل دستگاه از قبیل هدفون، کنترلر، کابلها و … در تعهد تیم فنی پی اس پارسی نیست.
- در صورت مخدوش بودن شماره سریال دستگاه، یا بلند شدن برچسب سریال مندرج روی دستگاه و عدم تطابق با شماره سریال مندرج در فاکتور، گارانتی دستگاه از تعهد تیم فنی پی اس پارسی خارج میشود.
- در صورت استفاده از گارانتی خدمات، مدت زمان باقیمانده برای مشکلات دیگر دستگاه قابل استفاده است. (نکته: تاریخ شروع گارانتی از تاریخ فاکتور است.)
- در صورت بروز هرگونه مشکل، همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور دستگاه الزامی است.
- در صورت استفاده نادرست از پورت های دستگاه به صورتی که توسط خود مشتری خراب شده باشد خارج از تهدات تیم فنیپی اس پارسی است.
- در صورت ریختن بازی بر روی دستگاه توسط افراد غیر , خدمات دستگاه خارج از تعهدات تیم فنی پی اس پارسی است .
- بن شدن دستگاه و یا تاثیرات منفی ناشی از اجرا بازی های اکانتی و کپی و موارد مشابه جز تعهدات پی اس پارسی نیست .
- برای بررسی مشکل و تشخیص عیوب، مدت زمان ۷۲.ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از هماهنگی با مشتری صورت گیرد.
- دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در فاکتور فقط شامل این گارانتی می شود.
- بروز هرگونه عیوب ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی و ریختن مایعات دستگاه را از تعهد تیم فنی پی اس پارسی خارج میکند.
- هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث خارج شدن دستگاه از شرایط گارانتی میشود و تیم فنی پی اس پارسی هیچ مسئولیتی نسبت به آن ندارد.
- هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات به عهده مشتری است.
- کلیه لوازم جانبی داخل دستگاه از قبیل هدفون، کنترلر، کابلها و … در تعهد تیم فنی پی اس پارسی نیست.
- در صورت مخدوش بودن شماره سریال دستگاه، یا بلند شدن برچسب سریال مندرج روی دستگاه و عدم تطابق با شماره سریال مندرج در فاکتور، گارانتی دستگاه از تعهد تیم فنی پی اس پارسی خارج میشود.
- در صورت استفاده از گارانتی خدمات، مدت زمان باقیمانده برای مشکلات دیگر دستگاه قابل استفاده است. (نکته: تاریخ شروع گارانتی از تاریخ فاکتور است.) – در صورت بروز هرگونه مشکل، همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور دستگاه الزامی است.
- در صورت استفاده نادرست از پورت های دستگاه به صورتی که توسط خود مشتری خراب شده باشد خارج از تهدات تیم فنی پی اس پارسی است.
- در صورت ریختن بازی بر روی دستگاه توسط افراد غیر , خدمات دستگاه خارج از تعهدات تیم فنی پی اس پارسی است.
- بن شدن دستگاه و یا تاثیرات منفی ناشی از اجرا بازی های اکانتی و کپی و موارد مشابه جز تعهدات پی اس پارسی نیست.
- در صورت استفاده از گارانتی تعویض، دستگاه جدیدی که به مشتری تحویل داده میشود، فقط شامل ۱۰ روز گارانتی تست رایگان خواهد بود.
- در صورت بروز هرگونه مشکل، همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور دستگاه الزامی است.
- برای بررسی مشکل و تشخیص عیوب، مدت زمان ۷۲ ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از هماهنگی با مشتری صورت گیرد.