شخصیت Aloy از بازی Horizon Zero Dawn وارد Fortnite می‌شود

کوروش افتخاری
25 فروردین 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
شخصیت Aloy از بازی Horizon Zero Dawn وارد Fortnite می‌شود

Aloy از Horizon Zero Dawn انحصاری برای بازیکنان PS5 و PS4 با رویداد ویژه خود به Fortnite می آید.

Epic Games ورود جدید Aloy skin را تأیید کرد، که قبلاً همانطور که همه کارها انجام می شود، از تلاش های جستجوگرهای اطلاعاتی کنجکاو به بیرون درز کرده است. او از 15 آوریل همراه با بقیه بسته های الحاقی Horizon Zero Dawn وارد فروشگاه Fortnite خواهد شد.

اگر می خواهید زود هنگام Horizon Zero Dawn Bundle را بازی کنید، می توانید در رویداد Aloy Cup اختصاصی PlayStation در 14 آوریل (25 فروردین) شرکت کنید. هر مسابقه به عنوان یک بتل رویال استاندارد با امتیازاتی که برای قرارگیری و حذف نهایی تعیین می شود، انجام می شود. اما شما به افتخار الوی برای شکار با کمان امتیاز بیشتری خواهید گرفت. تیم های با عملکرد بالا در هر منطقه بسته های این بازی را یک روز قبل از ورود به فروشگاه، به خانه می برند.

الوی مدتی را از برنامه شلوغ خود در نبرد با دایناسورهای رباتیک درون بازی Horizon Zero Dawn خارج می‌شود تا در چند دور از نبرد بتل رویال در Fortnite شرکت کند.

الوی زمانی که برای اولین بار در Fortnite ظاهر می شود، به جمع پرشوری می پیوندد. بازی فورتنایت از Thanos و Deadpool گرفته تا John Wick همه را در دنیای خود جای داده است. ماه گذشته حتی لارا کرافت هم به این بازی پیوست.

شخصیت Aloy از بازی Horizon Zero Dawn وارد Fortnite می‌شود

Horizon Zero Dawn یکی از بهترین عناوین انحصاری PS4 در نسل گذشته بود و ما انتظار داریم که دنباله‌ی آن یعنی Horizon Forbidden West در اواخر امسال با PS5 عرضه شود. گیم پلی بازی که تاکنون دیده ایم، با معابد زیر آب و جنگل های سرسبز برای اکتشاف و مجموعه ای کاملاً جدید از موجودات رباتیک برای شکار و جنگ، خیره کننده به نظر می رسد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.