شخصیت جدید بازی Apex Legends به نام Valkyrie معرفی شد

Valkyrie شخصیت جدید بازی پرطرفدار Apex Legends، معرفی شد. این شخصیت به دختر تایتان Northstar از سری Titanfall نیز، معروف است.

چندی پیش، چاد گرنیر کارگردان بازی Apex Legends خبر داد که اگر طرفدار بازی Titanfall هستید، منتظر فصل 9 بازی Apex Legends باشید!

در کل این بازی موفقیت خود را به توقف تولید سری بازی های Titanfall مدیون است. در فصل جدید Apex Legends انتظار می رود که محتوای بسیاری مربوط به سری Titanfall وارد نقشه و اسلحه‌های بازی شود؛ اما طبق گفته های شرکت Respawn Entertainment سازنده ی هر دوی این بازی ها، از خود تایتان ها درون بازی خبری نخواهد بود.

همچنین ساخته شدن بازی جدیدی برای سری Titanfall هنوز نامعلوم است.

 

شرکت Respawn قول داد که “محتوای زیادی از Titanfall” به Apex Legends می رسد. Respawn همیشه ثابت کرده‌است که سر قول‌های خود می‌ماند. شخصیتی که در فصل جدید به Apex Legends اضافه می‌شود، کسی نیست جز والکری، دختر خلبان کشته شده‌ی Northstar Titan، یعنی Viper.

شخصیت جدید بازی Apex Legends به نام Valkyrie معرفی شد

داستان Valkyrie، و ارتباط آن با Apex Legends:

اگر بازی Titanfall 2 را بازی کرده باشید، Viper را به عنوان یکی از خلبانان برتر تایتانی به یاد می آورید. او خلبان تایتان Northstar بود که قادر به پرواز و قفل شدن با ده‌ها موشک داخلی است. (کسانی که بازی Titanfall را تجربه کرده‌اند، داستان این شخصیت را بهتر درک می‌کنند. و قابل درک نبودن داستان Valkyrie توسط دیگران هم مشکلی برای بازی کردن ایجاد نخواهد کرد.)

 

نبرد با وایپر در Titanfall 2 یکی از موارد به یاد ماندنی است؛ زیرا در هنگام تعقیب و گریز با سرعت بالا در پشت یک سفینه‌ی فضایی اتفاق می افتد. این یک مبارزه‌ی سخت است، اما با یک هدف ثابت و کمی شانس، جک کوپر شبه نظامی تفنگداران، توانست وایپر را به زمین بیندازد.

حالا دختر وایپر در یک داستان کاملاً جدید در Outlands، نقشه‌ی بازی Apex Legends، ظاهر می شود. پس از مرگ پدرش، والکری ستاره‌ی شمالی از دست رفته‌ی او را بازیابی می کند و با کوبن بلیسک (یکی از رهبران دشمنان پدرش) روبرو می شود. والکری بلیسک را مقصر مرگ پدرش دانست و نه تنها برای جمع آوری تایتان خانواده اش بلکه برای جسد بلیسک نیز آمده بود. بلیسک رهبر گروه Apex Pradators است؛ گروهی از خلبانان تایتانی آزادکار در بازی Titanfall.

بلیسک سپس می‌تواند والکری را متقاعد کند که پدرش هرگز دوست نداشته که در سایه‌ی او زندگی کند و والکری به جای انتقام گرفتن، موافقت می کند که به بازی های Apex بپیوندد. این یک چرخش عجیب و غریب است، اما اکنون یک شخصیت جدید در بازی Apex legends داریم، بنابراین جالب است.

والکری Northstar پدرش را به یک جت پک تبدیل می کند که قادر به پرتاب همه‌ی موشک هایی است که تایتان به آن معروف بود. ما مطمئن نیستیم که دقیقاً چگونه در Apex Legends به نظر می رسد اما مطمئناً قدرتمند است.

تمامی حقوق برای پی اس پارسی محفوظ است.