سی دی پراجکت رد Cyberpunk 2077 را رها نخواهد کرد

بازی Cyberpunk 2077 ساخت شرکت CD Projekt Red از زمان عرضه‌ی آن در تاریخ 10 دسامبر 2020 تا به امروز جنجال زیادی را به پا کرده است. این بازی به دلیل باگ های متعدد و افت فریم های بالا، باعث نارضایتی کاربران شد و سازندگان با آپدیت های پشت سر هم سعی کردند تا مشکلات این بازی را به مرور رفع کنند؛ اما ناراحتی کاربران همچنان ادامه دارد.

با توجه به تبلیغات گسترده‌ای که پیرامون این بازی صورت گرفت، دنبال کنندگان انتظار بازی بهتری را از کمپانی سی‌دی پراجکت رد داشتند و به همین خاطر نسخه‌ی اولیه ی این بازی تا حد زیادی مایوس کننده واقع شد.

اما این کمپانی با آپدیت هایی که تا به امروز منتشر کرده‌است باعث بهبود خیلی از مشکلات بازی شده‌است. بعنوان مثال مشکل هوش مصنوعی عجیب پلیس ها به تازگی رفع شده‌است. باگ بازی اینگونه بود که پلیس‌ها بصورت غافلگیر کننده‌ای نزدیک بازیکن ظاهر می‌شدند. مثلاٌ در اتاق یک خانه یا روی پشت بام ها ناگهان کنار شما ظاهر می‌شدند و دستگیرتان می‌کردند. این مشکل در آپدیت 1.21 سایبرپانک رفع شده‌است.

همچنین آدام کیچینسکی، مدیر ارشد اجرایی استودیوی CD Projekt Red، در مصاحبه‌ای با خبرگزاری رویترز اعلام کرد که برای رسیدگی و رفع مشکلات بازی Cyberpunk 2077 برنامه‌های بلند مدتی در نظر دارند. او گفت: من معتقدم ما می‌توانیم بازی را به شرایطی برسانیم که بتوانیم به آن افتخار کنیم و در نتیجه فروش آن را برای سال های آتی تضمین کنیم.

سی دی پراجکت رد Cyberpunk 2077 را رها نخواهد کرد

تمامی حقوق برای پی اس پارسی محفوظ است.