ریمستر سه نسخه محبوب جی تی ای

سری های جی تی ای همیشه جذابیت خاص خودشون رو داشتن و حالا خبر رسیده که سه نسخه از این سری جذاب در دست ریمستر قرار گرفته شده، با رسانه پی اس پارسی همراه باشید تا همه ی اطلاعات موجود رو با هم بررسی کنیم.

شایعه یا واقعیت ریمستر سه نسخه محبوب جی تی ای

از اوایل تابستان شایعاتی مبنی بر ریمستر شدن برخی از سری های جی تی ای توسط راک استار به گوش میرسید که سرانجام در هفته اخیر این شایعات همگی به واقعیت تبدیل شدند و اخبار منتشر شده از کوتاکو حاکی از آن است که سه نسخه نوسالژی از این سری در دست ریمستر شدن قرار گرفته شده اند.

ریمستر

کدام سری ها ریمستر می شوند؟

به توجه به اطلاعات منتشر شده از کوتاکو این نسخه ها عبارت اند از:

GTA San Andreas
GTA III
GTA Vice City

 

طبق گفته های کوتاکو در ابتدا قرار بود این سه نسخه تنها پاداشی برای کسانی باشد که نسخه های GTA 5 و GTA ONLINE نسل نهمی را خریداری کرده اند باشد اما در ادامه تصمیم بر آن شد که ریمستر این سه نسخه برای تمام پلتفرم ها مانند: کامپیوتر،پلی استیشن 5 ،پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان ، ایکس باکس سری اس و ایکس و نیتندو سوییچ عرضه شود.
در نظر داشته باشید برای ریمستر این نسخه ها راک استار قصد دارد از موتور گرافیکی آنریل استفاده کند و همچنین در هنگام عرضه تمامی نسخه ها به صورت دیجیتالی در اختیار عموم قرار میگیرند.

این سه نسخه کی عرضه می شوند؟

تاریخ دقیق و درستی هنوز اعلام نشده اما شنیده ها حاکی از آن است که تا پایان سال جاری باید انتظار عرضه این سه نسخه را کشید اما با توجه به عادت بد راک استار باید کماکان انتظار بکشیم و هر روز با تاریخ های مختلف در مورد زمان عرضه روبرو شویم.

خب دوستان اینم از خبر خوشحال کننده ای که مطمعنا باعث خوشحالی همه اونایی شد که دیوانه وار عاشق سری های مختلف جی تی ای بودن امیدواریم از این مقاله لذت کافی رو برده باشید و اگه سوال یا نظری دارید میتونید از بخش نظرات اونو بیان کنید.

تمامی حقوق برای پی اس پارسی محفوظ است.