رقابت سونی با ایکس باکس همچنان ادامه دارد

کوروش افتخاری
20 فروردین 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
رقابت سونی با ایکس باکس همچنان ادامه دارد

شرکت سونی به تازگی مشخص کرده است که تمرکز خود را بیشتر به استودیو های بزرگ و پروژه های مهم اختصاص خواهد داد. این موضوع نشان دهنده ی این است که به استودیو های کوچک تر به مراتب توجه کمتری خواهد شد و همینطور پروژه های بزرگ و شناخته شده در اولویت قرار خواهند گرفت.

سونی در برابر سرویس Game Pass ایکس باکس ایستادگی خواهد کرد:

سرویس گیم پس کنسول Xbox این روز ها طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. گیم پس این امکان را به کاربران می دهد تا تعداد زیادی بازی را با خرید اشتراک ماهانه 10 دلار به صورت رایگان تجربه کنند. بازی هایی مثل Outriders که به تازگی منتشر شده اند هم در این سرویس قرار دارند. بازی هایی مثل Gears 5، نسخه ی جدید بازی Wolfenstein به همراه بازی های قدیمی تری مثل GTA V، همه در این سرویس قرار دارند.

و اما سونی تا به امروز سرویس Playstation Now که اجازه ی استریم یا دانلود تعداد محدودی بازی را به کاربران می دهد، و همینطور Playstation Plus که هر ماه، تعدادی بازی رایگان را در دسترس کاربران قرار می دهد را در سیستم خود داشته است.

همچنین دیوید جاف (David Jaffe) سازنده ی مجموعه ی پرطرفدار گاد آف وار، اعلام کرده است که سونی به دنبال جوابی برای مقابله با سرویس گیم پس ایکس باکس است. او گفت سونی مطمئناٌ پاسخی برای Game Pass خواهد داشت. هنوز خبری از جانب شرکت سونی رد یا تایید نشده است.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.