بازیکنان PS4 با انتشار جدید Stealth شگفت زده شدند

قابلیت stealth در ps4

بازیکنان PS4 با انتشار جدید Stealth شگفت زده شدند

 

یک بازی PS4 جدید به صورت مخفیانه منتشر شده است که توسط توسعه دهنده Moon Whale Studio و Publisher Gammera Nest منتشر شده است. به طور خاص ، در PlayStation Store ، کاربران PS4 در حال حاضر می توانند Ion Driver ، یک بازی مسابقه ای با الهام از WipeOut را تنها با 5 دلار دانلود کنند.

برای کسانی که تا به حال نام این بازی را نشنیده اند ، احتمالاً به این دلیل است که یک نسخه مخفی است و توسعه دهنده و ناشر دقیقاً ویژگی های شناخته شده ای برای آن ذکر نمی کنند.

گفته می شود ، این بازی به عنوان بخشی از ابتکار Sony Interactive Entertainment Spain’s PlayStation Talents ساخته شده است. و همانطور که می توانید از طریق تریلر مشاهده کنید ، بازی کاملاً مناسب است ، به ویژه با قیمت 5 دلار.

در بازی رسمی آمده است: “راننده یونی یک بازی مسابقه ای آینده نگر با سرعت سرسام آور ، پیچ های پیچشی خطرناک و کنترل های پیچیده است.”

PS4

 

“هر کشتی دارای ویژگی های مختلفی (سرعت ، وزن ، سرزندگی ، مغناطیس و غیره) است که بر عملکرد آنها تأثیر می گذارد ، و همچنین مکانیک بازی بسته به مسیر. بازیکنان باید مهارت ها و تمرکز خود را آزمایش کنند ، زیرا فقط یک اشتباه ساده امیدهای خود را در مسیر پایان دهند. “

تمامی حقوق برای پی اس پارسی محفوظ است.