اولین DLC رایگان Cyberpunk 2077 در دسترس کاربران قرار میگیرد

اولین DLC رایگان Cyberpunk 2077 در دسترس کاربران قرار میگیرد

توسعه دهنده CD Projekt Red تأیید کرد که اولین دسته DLC رایگان Cyberpunk 2077 “در دسترس کاربران قرار میگیرد.

توسعه دهنده CD Projekt Red پرده اولین دسته DLC رایگان Cyberpunk 2077 را کنار گذاشته است ، اما آنها آنطور که انتظار دارید قابل توجه نیستند.

در جریان پخش زنده Twitch ، چندین کارمند CDPR موارد جدید موجود در آخرین به روزرسانی تیرانداز سوم شخص را خراب کردند. در کنار بحث در مورد تغییرات در Patch 1.3 ، استودیو چهار محتوای جدید را به نمایش گذاشت: دو کت ، یک ماشین و یک لباس جایگزین برای جانی سیلورهند.
هر چهار قطعه DLC را می توان در منوی اصلی بازی در زبانه محتوای اضافی مشاهده کرد. دو کت ، هر دو با کیفیت Rare/Iconic ، پس از اتمام ماموریت The Ride در آپارتمان V موجود هستند. در همین حال ، ماشین Archer Quartz “Bandit” را می توان پس از اتمام Ghost Town خریداری کرد.
مایلز توست ، طراح ارشد CDPR تصریح کرد که این افزونه ها به دلایلی کوچک هستند. طبق گفته Toast ، Patch 1.3 بزرگترین به روز رسانی Cyberpunk 2077 است به این ترتیب ، گسترش های بزرگتر و اساسی تری برای بازی بعداً در راه است.
توست در جریان پخش زنده گفت: “این پچ بزرگترین بسته ما تا به امروز است.” “ما تلاش زیادی برای این کار انجام داده ایم ، بنابراین DLC هایی را که در حال حاضر داریم به عنوان یک غذای خوب ، نوعی گیلاس در نظر بگیرید. البته واقعیت ،ما در این مورد در گذشته صحبت کرده ایم ، این است که ما کمی بین انواع مختلف محتوای اضافی ، بین DLC ها تمایز قائل می شویم ، موارد اضافی که ما در راه خواهیم داشت ، و البته انبساط غول پیکر که بعداً حرفی برای گفتن خواهیم داشت. “
این نشان دهنده رویکرد استودیو به The Witcher 3: Wild Hunt است ، که قبل از دریافت دو گسترش گسترده در سالهای 2015 و 2016 ، 16 قطعه DLC رایگان را مشاهده کرد. CDPR این روش را در سپتامبر 2020 اعلام کرد ، یک مسیر مشابه
پاتریک میلز ، طراح ارشد quest ، در جریان پخش زنده گفت که برخی از DLC های Cyberpunk 2077 بزرگتر از سایرین خواهند بود و همه رایگان خواهند بود ، اما با گستره افزونه های بزرگتری که استودیو برنامه ریزی کرده است مطابقت ندارد. CDPR مشخص نکرد که این توسعه ها چیست. با این حال ، میلز گفت که کاری که تیم روی آن کار می کند “جالب” است و هزینه ای برای بازیکنان خواهد داشت.
تاریخ دقیق انتشار Patch 1.3 و این افزونه های رایگان فاش نشد.
تمامی حقوق برای پی اس پارسی محفوظ است.