احتمال معرفی بازی GTA جدید قوت می گیرد

کوروش افتخاری
23 فروردین 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
احتمال معرفی بازی GTA جدید قوت می گیرد

در حالی که بحث GTA 6 همچنان داغ است و هر روز شایعات جدیدی پیرامون این بازی منتشر می‌شود، پست جدید وبسایت راکستار طرفداران را به معرفی نسخه ششم این مجموعه برای کنسول‌های PS5 و Xbox سری ایکس امیدوار کرده است. طبق گزارشات بدست آمده، راکستار بار دیگر در انتشار مطلب در وبسایت خود دچار مشکل شده است.

این هفته، شرکت راکستار پست جدیدی در وبسایت خود منتشر کرد که هیچ محتوایی را شامل نمی‌شد. در واقع با ورود به این پست، با ارور مواجه می‌شدید. ماجرا از جایی شروع شد که هفته پیش شایعه معرفی بازی جدیدی از شرکت راکستار پخش شد و همین کافی بود تا بار دیگر احتمال معرفی GTA 6 قوت بگیرد.

جدای از احتمال معرفی GTA 6، احتمال اینکه این پست مربوط به بازسازی یا ریمستر قسمت اول بازی Red Dead Redemption باشد هم وجود دارد.

به این دلیل که از زمان عرضه ی GTA 5 تا معرفی Red Dead Redemption 2 در سال 2018، سه سال طول کشید؛ اگر این فاصله ی زمانی بی معنا نباشد؛ معرفی شدن GTA 6 در سال 2021، دور از انتظار نیست.

متاسفانه با وجود اینکه شایعه‌ها و تئوری‌های زیادی از سوی طرفداران GTA در رابطه با نسخه بعدی این بازی ارائه شده، شرکت راکستار مثل همیشه هیچ‌گونه شفاف سازی‌ای انجام نداده است. این سکوت از جانب این شرکت می‌تواند به علت معتبر نبودن این شایعات یا صرفا عدم علاقه سازندگان برای واکنش نشان دادن به هر یک از این موارد باشد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.